Moikka!
Mulla on tollainen E39 sedani, joka on saanut ruostetta ikävästi pintoihin, jonkin verran. Minulla on kotona talli, ja auton mukana tuli ammattitason maalit ja lakat, jotka on auton värikoodilla.
Tarkoituksena olisi saada jokseenkin tyydyttävän näkoiseksi nuo paikat, mutta mitään näyttely tasoa tässä ei nyt tavoitella. Ns kohtuu siistiä käyttö-lookkia.
Minkäänlaista kokemusta minulla ei juurikaan ole tollaisten "näkyvien" pintojen ruostekorjaukesta, eikä varsinkaan maalaamisesta. Lähinnä sitä mietin, että miten esimerkiksi tuo konepellin korjaus, kuinka isolta alueelta nuo pitäisi maalata,
ja varmaan minun taidoilla siitä jää kyllä eroa, korjatun ja alkuperäisen kohdan kanssa. Vai voisiko noita ns tehdä yksi paikka kerrallaan, ja maalarinteipillä rajata? Liekkö tällä tavalla tulee aikamoinen dalmatialainen.
Kaipaisin vinkkejä, neuvoja ja kokemuksia ynnämuuta kaikkea apua tämän homman kanssa, jotta saataisiin bemari vielä fiksuun lookkiin.
Mulla on tollainen E39 sedani, joka on saanut ruostetta ikävästi pintoihin, jonkin verran. Minulla on kotona talli, ja auton mukana tuli ammattitason maalit ja lakat, jotka on auton värikoodilla.
Tarkoituksena olisi saada jokseenkin tyydyttävän näkoiseksi nuo paikat, mutta mitään näyttely tasoa tässä ei nyt tavoitella. Ns kohtuu siistiä käyttö-lookkia.
Minkäänlaista kokemusta minulla ei juurikaan ole tollaisten "näkyvien" pintojen ruostekorjaukesta, eikä varsinkaan maalaamisesta. Lähinnä sitä mietin, että miten esimerkiksi tuo konepellin korjaus, kuinka isolta alueelta nuo pitäisi maalata,
ja varmaan minun taidoilla siitä jää kyllä eroa, korjatun ja alkuperäisen kohdan kanssa. Vai voisiko noita ns tehdä yksi paikka kerrallaan, ja maalarinteipillä rajata? Liekkö tällä tavalla tulee aikamoinen dalmatialainen.
Kaipaisin vinkkejä, neuvoja ja kokemuksia ynnämuuta kaikkea apua tämän homman kanssa, jotta saataisiin bemari vielä fiksuun lookkiin.
Comment