Älä erehdy ostamaan nahkamaalispraytä. Varmaan läpivärjäys olisi kannattava vaihtoehto jos sitä on mahdollista tehdä jälkeenpäin. Tietääkseni nahat alunperinkin värjätään jotenkin läpi. Nahkahousumiehet korjatkoon..
Kokeilin tuossa hakua mutta ei oikein vastannut ongelmaani.
Eli onnnistuuko nahan värjäys toisesta väristä, beigestä--> mustatksi niin ettei tarvii pelätä et farkkut ovat perseestä mustat parin viikon istumisen jälkeen.
jos joku on moisen projektin tehnyt niin mitä aineita suosittelette ja mistä niitä saisi tilattua.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
alkuperäinen viesti ja otsikko: Nahkapenkkien uudelleen maalaus?
en löytänyt netistä mitään tietoa, että voiko nahkapenkit maalauttaa eriväriseksi? olen kyllä kuullut ja lukenut, että voi peittää naarmut ja maalauttaa uudelleen niin miettisin että onko mahdollista maalauttaa eriväriseksi ja millaisellakohan tuloksella. Missäköhän näiden maalautusten hinnat pyörivät ja onkohan tässä turun lähettyvillä ketään joka tälläistä tekisi? onko kellään kokemusta tai ketään kuullut asiasta?
uusi kysymys ja otsikko: selkänojan ja niskatuen muovin uudelleen maalaus?
Elikkä tarkoituksena olisi nyt kun penkit vehoillaan harmaasta tummaksi niin maalata kotikonstein selkänojan ja niskatuen muovikuoret.
Millä alan näitä maalaamaan? vinyylimaalilla? millaiset pohjatyöt vai tehdäänkö ollenkaan (vanhan maalin poisto, voiko hioa, onko edes maalia vai vain harmaan väristä muovia?) mistä tälläistä maalia löytää?
en löytänyt netistä mitään tietoa, että voiko nahkapenkit maalauttaa eriväriseksi? olen kyllä kuullut ja lukenut, että voi peittää naarmut ja maalauttaa uudelleen niin miettisin että onko mahdollista maalauttaa eriväriseksi ja millaisellakohan tuloksella. onko kellään kokemusta tai ketään kuullut asiasta?
On omakohtasta kokemusta. Joskus ostin auton missä ei ollut ehjää takapenkkiä kun vanha oli heitetty pois kosteusvaurion takia. En löytänyt mistään oikean väristä nahkapenkkiä ja sorruin ostamaan valkoista nahkaa olevan penkin kun autossa oli muuten musta nahkasisusta. Maalautin ja fiksautin huonokuntoisen penkin ammattilaisella ( Jukka Halme, http://personal.inet.fi/yritys/jukka...me/yritys.html) ja tuli aivan sairaan hienoa jälkeä Sen ajan mitä kys. coupe mulla oli, ei tullut mitään kulumaa tms. joten uskon kyllä että kestää kun tehdään ammattimaisesti.
Mulla on noi beiget sporttipenkit myös aika kulahtaneet.. Onkohan täällä pohjanmaalla päin yritystä, joka noi maalais ja tietoa hinnasta??
Ensin meinasin tilata leathermasterin nahkamaalisetin, mut mietin et jos tulis parempi ku veis oikeen ammattilaisella. Ovat sen verran karussa kunnossa etupenkit. Toisessa penkissä on kaksi halkeamaakin..
Nyt BMW 330e g21 M-Sport Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment