Kuvia tänne sitten ehdottomasti!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Style 65 vanteiden Shadow Chrome maalaus
Collapse
X
-
Vanteet ja renkaat haettu tänään. Väri vaihtui matkalla Charcoal Grey maaliin.
Täällä muutama kuva.
Eipä aurinkoa näkynyt, joten aika tummalta näyttävät auton alla.
Comment
-
-
Ihan siistithän noista vanteista tuli, mutta sävy on juuri se, mistä itse pyrin eroon
Itse harkitsen edelleen vahvasti ruotsiin lähettämistä. Ellei sitten jossain lähimaalaamossa pienellä kustannuksella pääsisi näkemään johonkin testipalaan, että millaista pintaa saavat aikaan.E39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Vähän ruskea ja matta sävy, pulveri siis?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostIhan siistithän noista vanteista tuli, mutta sävy on juuri se, mistä itse pyrin eroon
Itse harkitsen edelleen vahvasti ruotsiin lähettämistä. Ellei sitten jossain lähimaalaamossa pienellä kustannuksella pääsisi näkemään johonkin testipalaan, että millaista pintaa saavat aikaan.E30 M50tic -90
E34 M5 -90
E91 325d M-sport -07
Ford F100 -53 LS edition
Comment
-
-
Hallin lattialla vielä hyvät, mutta hämärän auton alla näyttää ihan tumman harmailta vanteilta.
Olisi ollut kiva nähdä se alkuperäinen Ultra Black Chrome
Oliko lakka puolihimmeää, jota tässä käytettiin?E92 M3 -10 Jerezschwarz
E28 528i -84 Diamantschwarz
G20 320e -22 Sunset Orange
Youtube @wheelwallgarage Instagram: @alexxmichael
E92 M3 -08 Silverstone 2
E38 740i -00 Imolarot 2
E46 320d -02 Orientblau
Comment
-
-
Originally posted by Lördagskorv View PostVähän oli kyllä downeri kun avasin kuvat.
Hallin lattialla vielä hyvät, mutta hämärän auton alla näyttää ihan tumman harmailta vanteilta.
Olisi ollut kiva nähdä se alkuperäinen Ultra Black Chrome
Oliko lakka puolihimmeää, jota tässä käytettiin?
Comment
-
-
Pistetään omalehmä ojaan
Tuli hommattua 540, jonka alla on aidot 65. Noista tietenkin pinnoite lähtenyt kävelemään.
Muutaman tunnin pohdinnan ja tutkiskelun jäkeen löytyi mipalta erikoissävy. Pohjalle vedän mustan liuotin basen, päälle mipa vicrom miniruiskulla (ohkasia kerroksia niin, että musta ei peittyisi kokonaan) ja lopuksi lakka päälle.
Laitan operaatiosta kuvia tänne työvaiheista ja lopputuloksesta.
Comment
-
-
En oo tota mipan sävyä koskaan nähnyt/käyttänyt, googletin vain. Mutta sillä olisit varmasti saanut lähemmäksi alkuperäistyyliä kuin tuo nykyinen. Ja nimenomaan mainitsemallasi tyylillä musta pohja ja "hopean" harsottelu niin että musta kuultaa vielä läpi.F11 535d xDrive Individual Twilight purple
IG: f11twilight_purple
Comment
-
-
Originally posted by DerMeister View PostEn oo tota mipan sävyä koskaan nähnyt/käyttänyt, googletin vain. Mutta sillä olisit varmasti saanut lähemmäksi alkuperäistyyliä kuin tuo nykyinen. Ja nimenomaan mainitsemallasi tyylillä musta pohja ja "hopean" harsottelu niin että musta kuultaa vielä läpi.
Mielenkiintoista olisi kyllä vielä kokeilla tuota mipaa johonkin muihin vanteisiin!
Comment
-
-
Originally posted by Bemssi View PostMusta pohja tähänkin tuli ja hunnuttelin ohuita kerroksia tuotakin väriä. En saanut vaan kerta kaikkiaan tasaisen kuultavaksi päälipintoja, joten jouduin vetämään lähes täyden maalikerroksen hopeaa. Ite oon tyytyväinen tuohonkin lopputulokseen
Mielenkiintoista olisi kyllä vielä kokeilla tuota mipaa johonkin muihin vanteisiin!
Ite oon eri valmistajan maaleilla tehnyt yhden sarjan. On kyllä muutenkin vittumainen vannemalli maalata, mutta mukavan haasteellinen
Laitetaan ny kuvaa tuosta omasta maalauksesta! Muutamassa kuvassa näkyvä vanne reinkaineen on orggispinnoilla.
F11 535d xDrive Individual Twilight purple
IG: f11twilight_purple
Comment
-
Comment