Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lasikuitu puskurit?tekeekö mitään?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dynamics
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2003
    • 1108
    • Kiiminki City

juu tarkoitinkin että yleensä menee hinta ja laatu käsikädessä, mutta ei aina!
    Bmw 2002 Nyyrpyrinki edition & 530Da
    Hakusessa 2002 konepellin kromilista.
    Ex: e34 525Tic, e34 520

Comment

• Sami320
      Bimmer Rookie
      • Apr 2004
      • 169
      • Lahti

puskurista

onko noi streetstylecar tekemät esim e30 gts etupuskuri kova homma laittaa kiinni ja kun siinä lukee että asennetaan vanhan päälle onko toi siis pelkkä kuori joka laitetaan jollain esim liimalla ja ruuveilla vanhaan kiinni ?
      e30 316 ja e34 520 e46 320d

Comment

• LASSI-S
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 4918
        • hattula/hämeenlinna.

itse olen aikeissa laittaa seidlin etupuskurin/helman ja aidot e34 m5
        sivuhelmat ja takapuskurin.
        mitäköhän maksaa aito seidl vai tarviikohan alkaa noita tuningstoren seidl kopioo katteleen, etupuskuri yleensä sopii heittämällä mutta sivuhelmat on astetta paskemmat yleensä eli saa/joutuu pilkkoon paloiksi ja muotoileen ja ovipokkaukset sahaileen yms että saa kiinni
        E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

Comment

• dantte
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2003
          • 1532
          • Helsinki

Eli siis tän keskustelun perusteella kannattaa ostaa lasikuitulevikkeitä ja puskureita? Onko kukaan laittanut noita dc-ice:n levikkeitä paikoilleen? Onko kuinka kierot?

Comment

• Hevimies
            Bimmer Enthusiast
            • May 2004
            • 1456
            • Savonlinna

Itseänikin kiinostaa kovasti nuo add-onit puskureihin ja sivuille mutta kun ei ole aiheesta mitään tietoa niin ei uskalla sujona tilata. Meneekö niitten asennuksessa alkuperäiset puskurit pilalle? Kestääkö niissä maalit? Sattuuko sovitukset kohdalleen? Käykö esim touringiin...? :oops: ,

Esim tuolta http://www.dc-ice.ee saisi e34 koko setin (eteen, taakse ja sivuhelmat) halvimmillaan 216€. Tuohon hintaan voisi vielä viedä koko satsin ihan oikealle maalarille eikä hinta silti olisi paha. Joku asioihin perehtynyt jos valaisisi hieman perusasioita niin voisi alkaa vaikka pakettia kasailemaan. Entä könttätilaus porukalla Tallinnasta kun ei viitsisi savosta asti lähteä hakemaan?

Comment

• rimuli
              Newbiemmer
              • Oct 2003
              • 12

Ittelleni kävin hakemassa dc:ltä ja oon ollu ihan tyytyväinen, soitto vaan ja tilaa kamat sieltä(äijä puhuu suomea), sit katamaraanilla hakeen tavarat.
              Itse soittelin viimekuussa ja minulle sanottiin, että täytyy tilata 2-3 vko ennen ja maksaa puolet hinnasta tilille. Oliko sulla sama?

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎