Moro!
Otin itelleni tällasen pienen projektin kun tomaatin turbiinin liukulaakeri leikkas kiinni. Auto on siis muuten jo täysin valmis, mutta ei lähde käyntiin..
Oon siis koittanu koodata Ecun netissä olevien ohjeiden avulla ja oon saanut mittaristosta hammaspyörän ikonin pois, mutta muista vastaavista tapauksista poiketen mun auto ei käynnisty ollenkaan, muilla käynnistyy jopa kesken koodauksen.
Taustatietoo:
Auto on ajettu automaatin kanssa halliin ja laaitkko vaihdettu moottorin ollessa paikoillaan, joten johdotuksen kanssa ei pitäis olla ongelmaa.
-EWS pois päältä
-Startti pyörii
-Bensanpaine ok
-Kaikki sulakkeet ehjät
Starttauksen aikana inpa näyttää kierrosten olevan 0 -> vaihdoin uuden kampiakselin asentotunnistimen. Muutenkin hieman outoo kun imuilman lämpötila, öljyn lämpötila ja veden lämpötila on inpan mukaan ~60 astetta.
Multa rupee ideat loppumaan täysin kesken ja olisin kiitollinen hyvistä neuvoista ja vinkeistä! Täytyis päästä vielä polttaan kumia ennen lumien tuloo
Otin itelleni tällasen pienen projektin kun tomaatin turbiinin liukulaakeri leikkas kiinni. Auto on siis muuten jo täysin valmis, mutta ei lähde käyntiin..
Oon siis koittanu koodata Ecun netissä olevien ohjeiden avulla ja oon saanut mittaristosta hammaspyörän ikonin pois, mutta muista vastaavista tapauksista poiketen mun auto ei käynnisty ollenkaan, muilla käynnistyy jopa kesken koodauksen.
Taustatietoo:
Auto on ajettu automaatin kanssa halliin ja laaitkko vaihdettu moottorin ollessa paikoillaan, joten johdotuksen kanssa ei pitäis olla ongelmaa.
-EWS pois päältä
-Startti pyörii
-Bensanpaine ok
-Kaikki sulakkeet ehjät
Starttauksen aikana inpa näyttää kierrosten olevan 0 -> vaihdoin uuden kampiakselin asentotunnistimen. Muutenkin hieman outoo kun imuilman lämpötila, öljyn lämpötila ja veden lämpötila on inpan mukaan ~60 astetta.
Multa rupee ideat loppumaan täysin kesken ja olisin kiitollinen hyvistä neuvoista ja vinkeistä! Täytyis päästä vielä polttaan kumia ennen lumien tuloo

Comment