Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hybridien ajastettu lataus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fransesco
    BTCF Member
    • Jul 2014
    • 232
    • Vantaa

Hybridien ajastettu lataus

Tuli vaihdettua hyvin palvelut F34 pois ja tilalle F60 (Mini Countryman hybrid, tekniikka vissiin sama kuin 225xe:ssä). Kaikki muuten hyvin, mutta en saa auton ajastettua latausta tai ajastettua ilmastointia toimimaan. Sehän on mahdollista asettaa sekä mobiilisovelluksella että auton oman asetusvalikon kautta jossa voi valita mm lataustehon, mutta valikko ei ikäänkuin ota komentoja vastaan. Myös puhelimella tehdessä sovellus vain herjaa että komento ei mennyt perille. Veikkaan että ominaisuus on sama BMW:ssä ja Minissä (koska idrive-valikotkin ovat melkein identtiset)

Ajatuksena oli että olisin ladannut auton yösähköllä ja lämmittänyt aamulla valmiiksi ajoa varten, mutta eipä näytä onnistuvan... :think

Mites muilla joilla on BMW:n hybridi, toimiiko tuo kyseinen ominaisuus ohjekirjassa kuvatun kaltaisesti?
    E88 & F56 electric
  • Keetee
    Newbiemmer
    • Mar 2016
    • 14
    • Lounais-Suomi

Täällä on yksi vastaava Countryman ja toimii juurikin noin kun haluat eli latailee yöllä ja aamuksi asettu lämpiämään. Mulla 2017 malli eli ei toimi kännyapilla, mutta ihan valikosta olen asettanut. Pääsääntöisesti toimii hyvin joskus harvoin ei ole lämmennyt, mutta en ole asiaa tutkinut mistä johtuu.

Comment

• fransesco
      BTCF Member
      • Jul 2014
      • 232
      • Vantaa

Originally posted by Keetee View Post
      Täällä on yksi vastaava Countryman ja toimii juurikin noin kun haluat eli latailee yöllä ja aamuksi asettu lämpiämään. Mulla 2017 malli eli ei toimi kännyapilla, mutta ihan valikosta olen asettanut. Pääsääntöisesti toimii hyvin joskus harvoin ei ole lämmennyt, mutta en ole asiaa tutkinut mistä johtuu.
      Kiitos vastauksesta, juuri tuolla tavoin olisi tavoite asia hoitaa. Jostain syystä tässä minun 2019-mallisessa se ei toimi. Siinä auton valikossa on kyllä toiminnot, mutta kellonajan annettuani ja palattua takaisin edelliseen ruutuun, ne ovat jälleen tyhjät. Vaikuttaa minusta ohjelmistovialta.
      E88 & F56 electric

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎