Perse!! Oon ennemmin vain lueskellu tältä foorumilta hyviä vinkkejä..
Nyt on ihan pakko laittaa viestiä.
Persaukisena bmw harrastajana sain vihdoin siirryttyä F sarjan puolelle ja ostin vajaa vuosi sitten F11 525D m-sportin.
Tänä aamuna aloitin ensimmäisen kerran purkamaan moottoria vähän enemmän kun pelkkää normi huoltoa.. olisi tarkoitus poistaa koko egr ja imusarjan läpän..
On menny kyllä laatu paljon huonommoksi vanhemmista malleista!! Kaikki sähköliittimet paukkuu hajalle kun on niin paskaa muovia joka on kovettunu ihan lasiksi!! Eräs autovideoita tekevä tubettaja sanoi yhdessä videossaan ettei missään nimessä ostaisi 2010 jälkeistä bmw:tä ja sanoi syyksi moottori tilassa olevan vain "Plastic crap"
Muutaman tunnin purkamisen jälkeen olen aivan samaa mieltä!!
No nyt on sen verran rauhoittunut olo että voin jatkaa projektia
Nyt on ihan pakko laittaa viestiä.
Persaukisena bmw harrastajana sain vihdoin siirryttyä F sarjan puolelle ja ostin vajaa vuosi sitten F11 525D m-sportin.
Tänä aamuna aloitin ensimmäisen kerran purkamaan moottoria vähän enemmän kun pelkkää normi huoltoa.. olisi tarkoitus poistaa koko egr ja imusarjan läpän..
On menny kyllä laatu paljon huonommoksi vanhemmista malleista!! Kaikki sähköliittimet paukkuu hajalle kun on niin paskaa muovia joka on kovettunu ihan lasiksi!! Eräs autovideoita tekevä tubettaja sanoi yhdessä videossaan ettei missään nimessä ostaisi 2010 jälkeistä bmw:tä ja sanoi syyksi moottori tilassa olevan vain "Plastic crap"
Muutaman tunnin purkamisen jälkeen olen aivan samaa mieltä!!
No nyt on sen verran rauhoittunut olo että voin jatkaa projektia

Comment