Ja pitää saada se ilma myös poitumaan sieltä autosta, eli tsekkaa ne poistokanavat...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ikkunat huurtuu helposti
Collapse
X
-
ratkaisu
Mulla oli samantyylinen vika vuonna 2003.
Auto tosin oli -86 1.6 sierra.
ja se oli punanen ja 400tkm ajettu
Siinä oli ikkunat huurussa vain viikonloppuisin.
Vähän aikaa kun tarkkaili vikaa, huomasin että se johtui
Naisista, joita pomittiin keskustassa kyytiin.
Sierrassa oli kattoluukku, joten kesällä kun piti sitä auki
auto ei huurustunut.
Comment
-
-
Originally posted by inzy View PostMulla oli samantyylinen vika vuonna 2003.
Auto tosin oli -86 1.6 sierra.
ja se oli punanen ja 400tkm ajettu
Siinä oli ikkunat huurussa vain viikonloppuisin.
Vähän aikaa kun tarkkaili vikaa, huomasin että se johtui
Naisista, joita pomittiin keskustassa kyytiin.
Sierrassa oli kattoluukku, joten kesällä kun piti sitä auki
auto ei huurustunut.
Outoja naisia kun Sierran kyytiin uskaltautuivat :thinkEi riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostLunta kengissä -> jalkatila kostea -> jalkatilaan lämmintä ilmaa -> kostea ilma siirtyy kabiinin takaosaan -> kostea ilma tiivistyy kylmiin ikkunoihin.
Ei tuo mitään kvanttifysiikkaa ole.
Comment
-
-
Originally posted by Jupi85 View PostTerve!
Onko kellään hyviä neuvoja mistä lähtee vikaa syytä etsimään kun märällä ilmalla ajettaessa ikkunat huurtuu todella helposti ja kun aamuisin lähden töihin 7.30 aikoihin niin ikkunat on ihan märät, mutta kun kattoo muiden autoja niin ei niissä vaan sitä kosteutta niin paljoa ole.?? hjelp! thanks!ex: * E93 335ia -07, F20 116da -15 *
Comment
-
-
Originally posted by Jupi85 View PostTerve!
Onko kellään hyviä neuvoja mistä lähtee vikaa syytä etsimään kun märällä ilmalla ajettaessa ikkunat huurtuu todella helposti ja kun aamuisin lähden töihin 7.30 aikoihin niin ikkunat on ihan märät, mutta kun kattoo muiden autoja niin ei niissä vaan sitä kosteutta niin paljoa ole.?? hjelp! thanks!
itselläni myös oli e36 316i sama ongelma.. hyvin luultavasti sadeveden poistoputket tukkeutuneet konehuoneesta. moottorin takana tuulilasin keskikohdalla sijaitsee puhallin moottori jonka ympärillä on "kaukalo" mikäli putket on tukkeutuneet, tämä kaukalo täyttyy vedellä ja kosteuttaa ilmaa.
Tämä vesiongelma on helppo tarkistaa kun ottaa koneen takana olevan ritilän ja ilma ohjurit pois (parilla ruuvilla kiinni) näkyviin tulee puhallinmoottorin kotelo ja tämä kyseinen kaukalo mihin vettä kertyy.
samasta syysä voi myös johtua lattioiden kastuminen ja itselläni erittäin suurta päänvaivaa tuottanut Motronic ruiskuboxin kastuminenvettä pääsee läikkymään akun takana olevaan koteloon missä ruiskun ohjausboxi makoilee. Tämä aiheutti moottorin äkillisiä sammumisia, epätasaista käyntiä, pätkimistä ja välillä ei käynnistynyt lainkaan.
Suosittelen tarkistamaan✓ F30 320iA Xdrive -17
× F20 116iA
×. F10 523iA
× e39 540iA
×. e39 528
× e36 325 coupe
× e36 316i
Comment
-
-
E39 sama vika...
Ilmastoinnin (manuaalinen) käytön jälkeen huurtuu lasit parkissa. Ilman ilmastointia huurtumista ei tapahdu. Raitisilmasuodattimet vaihdettu uusiin, aktiivihiilisiin, eikä vaikutusta.-Ennen hyvä suunnistaja, nykyisin erakko-
Exiä E39 520D, E38 735
Nykyisiä E61 525D, E65 745
Comment
-
-
Originally posted by samtheman1 View PostIlmastoinnin (manuaalinen) käytön jälkeen huurtuu lasit parkissa. Ilman ilmastointia huurtumista ei tapahdu. Raitisilmasuodattimet vaihdettu uusiin, aktiivihiilisiin, eikä vaikutusta.
Tuo tapahtuu kaikissa ilmastoiduissa autoissa!
Käytät ilmastointia -> kenno jäätyy -> ilmastointi pois päältä ->
kenno sulaa -> puhallin puhaltaa sulamisveden tuulilasiin.
Eli lämpötilan vaihtelujen vuoksi kennon pinnalle tiivistyy vettä, joka sitten sulaa. Kuivuu toki nopeasti.
Comment
-
Comment