Tässä ei nyt ollut puhetta korimallista, mutta voin kertoa että edelleen etsin moisia E30seen (04/88->). Vasta puoli vuotta ollut haussa, mutta ei tunnu kellään olevan :(
Tässä ei nyt ollut puhetta korimallista, mutta voin kertoa että edelleen etsin moisia E30seen (04/88->). Vasta puoli vuotta ollut haussa, mutta ei tunnu kellään olevan :(
Jos on ideoita mistä kysellä niin tietoa kehiin
Onhan Saksan Ebay tutkittu tarkkaan? Löytyy harvinaisempiakin osia ja ilmoituksessa lukee jo valmiiksi suostuuko myyjä lähettämään osat Saksan ulkopuolelle.
Lähetyskulutkaan ei ole mitään huikeita, huusin itselle tuolta Ebay:stä puskurin, kotiin saakka tuotuna lähetyskulut olivat 35e.
Noin vuoden olen ehtinyt alkuperäisiä nostimia mutta ei ole löytynyt kuin vanhempaan korimalliin.
Onhan tossa vielä sekin konsti että jos noita vanhemman mallin nostimia kasvaa melkeen puissa ja uudemmanmalliset on kivenalla eikä mistään löydä niin pistää ne etuoven lasit kans vanhemmasta mallista niin sitten sopii
Nimimerkki maza kauppas justiin osia 325 e30:tä tällä foorumilla mm. sähköset lasinnostimet
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Ei kannata ostaa. Mulla oli golffissa juuri fk:n lasinnostimet.
En tykänny koska,
hirveän äänekkäät,
rullas todella hitaasti ylös,
vaikea saada "ihanneasennettua" (= kunnolla kiinni niin että se on jämäkkä asennus ja ikkunat vielä menee ylös siedettävää vauhtia.
Se systeemi noissa toimii siten, että siinä missä ikkunaveivi on, niin se lasinnostajan moottori pyörittää juuri sitä. Siinä on muoviset vasta"hampaat" joista toinen on kiinteästi moottorissa ja toinen siinä kahvan kiinnityksessä. Ei tosin kerenny niin kauaa olla että hampaat ois päässy kulumaan loppuun. Luulisin että lyhyen ajan kysymys.
Eikö mallikohtaisissa sarjoissa vaihdu koko systeemi oven sisältä mikä liikuttaa ikkunaa ylösalas?
Kokemuksella voin sanoa että tässä ei kannata säästää rahaa. Se on todella v*ttumaista kuunnella sitä ääntä ja katsoa kun ikkuna hiljalleen nousee ylös...siis monta kertaa.
Miksi vanhemmat ei käy uudempaan? Olisi mahdollisesti harkinnan alla noiden laittaminen.
Nuo pari sarjaa ovat etuoviin, kai siellä takaoviinkin löytyy kun tarkemmin katselee. Hakusanana "e30 fensterheber" tuntuu toimivan mainiosti.. Josko sitä itsellekin tollaset hommais, tuntuu typerältä veivata ikkunoita kun luukku on kuitenkin sähköllä.
En tykänny koska,Miksi vanhemmat ei käy uudempaan? Olisi mahdollisesti harkinnan alla noiden laittaminen.
Mäki kovasti ihmettelen että miksei kävis.. Ohan ne ovet kummiski vissii ihan samanlaiset??
Ainaki mulla on faceliftin ovet vanhemmassa kopassa...Ja mitä nyt vertailin vanhoi ja uusii ovii nii enkyll mitää silmään pistävää eroa nähnyt..
Mäki kovasti ihmettelen että miksei kävis.. Ohan ne ovet kummiski vissii ihan samanlaiset??
Ainaki mulla on faceliftin ovet vanhemmassa kopassa...Ja mitä nyt vertailin vanhoi ja uusii ovii nii enkyll mitää silmään pistävää eroa nähnyt..
Ero tulee laseissa. Ovet kyllä on samat, mutta lasinnostin mekanismi on erilainen. Vanhassa on "hissi" nostin ja uudemmassa "saksi" nostin. Noiden itse nostimien kiinnitys lasiin on erilainen. Muuten kyllä sopii vanhemmasta uudempaan ja uudemmasta vanhempaan. ELI jos haluaa laittaa uudempaan malliin vanhemmat nostimet (jotka ei todellakaan ole huonommat) niin pitää laittaa myös vanhan mallin lasit.
Ps. Minulta löytyy nuo vanhemmat hissinosturit ja vanhanmallin vihertävät sävylasit ja jopa täydellinen sävylasi sarja. Jos jotain kiinnostaa niin voitaisiin hieroa kauppaa lasinnostimet + oven lasit..
Comment