Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw e39 led angel eyes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lidlmyyja
    Newbiemmer
    • Jun 2023
    • 8
    • Lahti

    Bmw e39 led angel eyes

    Onko muilla kokemuksia 1998 tai vanhemmasta E39 sedanista
    Miten saa led Angel eyessit uusimissa on se polttimo kanta mikä tulee irti ja sit siihen vaa ledi tilalle mutta täs vanhemmassa ei sitä ole ni miten tähän ne saisi
  • aae30
    BTCF Member
    • May 2010
    • 2628
    • .fi

    #2
    onko sulla nyt kenties Depon valmistamat "angel eyes-valot":think? jos on, niin niihin taitaa käytännössä ainoa vaihtoehto olla
    purkaa osiksi ja korvata teeseitse-hengessä x-määrällä ledejä, tai metsästää ebaysta/aliexpressistä tms. oikealla halkaisijalla
    olevat ledirinkulat, ja paloitella oikeaan kokoon, koska 360ast rinkuloita sinne ei muistaakseni edes saa mahtumaan.
    Sorry I'm Not Sorry
    E34 540iA 93 sedan
    E34 540iA 93 sedan
    E39 530iA 00 touring

    Comment

    • Wespa
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2016
      • 1760
      • Karjaa

      #3
      Faceliftin umpiot on helpoin ja ainoa katseenkestävä ratkaisu, samalla voi laittaa valotehon kuntoon niin ettei tarvitse mitään susirumia lisävaloja viritellä.
      E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
      Porsche 944 -86 (DE)
      Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

      Comment

      • Jax_KiBez
        BTCF Member
        • Jan 2010
        • 2042
        • Pirkanmaa

        #4
        Originally posted by aae30 View Post
        onko sulla nyt kenties Depon valmistamat "angel eyes-valot":think? jos on, niin niihin taitaa käytännössä ainoa vaihtoehto olla
        purkaa osiksi ja korvata teeseitse-hengessä x-määrällä ledejä, tai metsästää ebaysta/aliexpressistä tms. oikealla halkaisijalla
        olevat ledirinkulat, ja paloitella oikeaan kokoon, koska 360ast rinkuloita sinne ei muistaakseni edes saa mahtumaan.
        Mä oon itse moneen E39:iin ostanut uudet Depon valot, purkanut atoimeksi ja asentanut SMD-ledi rinkulat, jos jaksaa nähdä vaivaa tulee tosi nätit on kyl pientä leikkaa-liimaa henkeä että sopii paikalleen.
        Instagram-galleriani (Jax_KiBez)
        TikTok-kanavani (Jax_KiBez)
        Youtube-kanavani (Jax_KiBez)
        W Garage

        _____________________________________
        Nykykalusto: F20 M135ix LCI / F11 535XD / E61 530XD / E39 528i Ratalelu / Honda Civic EP3 Type R-ratalelu / Tesla Model S 75D
        Tästä mun kaluston showroomiin

        Entisiä Bemareita 29kpl mm. E60 M5, E92 335i, E65 740d, E39 540i yms.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎