mistä löydän e36 325 SUOMENKIELISEN sulakekaavion....???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
sulakekaavio
Collapse
X
-
Sama kiinnostaisi E30 325:n suhteen, kuvan kanssa olisi paras. Löysin bmwe30.net:stä kirjallisessa muodossa luettelon sulakkeista, mutta se ei pidä täysin paikkaansa. Ainakin valojen sulakkeet on vastakkaisessa järjestyksessä kuin siinä listassa.ex: E39 520i Touring -00 facelift, E36 328i Touring -95, E36 328i Touring -95, E39 523iA -96, E30 325i -89 + muita merkkejä
Comment
-
-
No pistänpäs tähän jälleen kerran tämän kuvan linkin
E36 Sulakkeet ja releet
Tämän siis olen itse väsännyt ja tiedot on otettu autodatasta, joten en vastaa tietojen oikeellisuudesta...
ps. taitaa löytyä tuosta suomenkielinenkin versio (muistelisin, että tein sellaisenkin), jonka voin yrittää etsiä jos joku tarvitsee..sigpic
Nykyiset: BMW E91 320dA -11, E46 320d -02, BMW E30 M50 projekti
ex: BMW E91 320dA -08, MB E200cdi -06, E36 316i -96, E30 316i -89
Comment
-
-
Originally posted by Kurre View PostNo pistänpäs tähän jälleen kerran tämän kuvan linkin
E36 Sulakkeet ja releet
Tämän siis olen itse väsännyt ja tiedot on otettu autodatasta, joten en vastaa tietojen oikeellisuudesta...
ps. taitaa löytyä tuosta suomenkielinenkin versio (muistelisin, että tein sellaisenkin), jonka voin yrittää etsiä jos joku tarvitsee..
kiitos
Comment
-
-
Multa löytyy edelleen noita kaavioita, mutta ei kaikkiin malleihin. Niitä mitä Autodatasta löytyy... Asensin just Windowsin uudestaan, joten Autodataa en oo viel ehtinny asentaa. Laittakaa myös vuosmalli ja moottorin koko jos kyselette multa noita kaavioita ja sähköpostilla kiitos! musse67(at)mbnet.fiBMW E36 320i Coupe -98
Ford Taunus 2.0 OHC -77
Comment
-
-
Tuossapa olis e36:sen sulaketarra englanniks skannattuna. Noita saa hartikaiselta hintaan 6,50."Toisaalta M5:n kaltaisia autoja ei ole kyllä Suomeen tarkoitettukaan. Sen tuominen meikäläisiin tutkien, kuoppien ja yleisen kateuden vaivaamiin liikenneolosuhteisiin on suorastaan valmistajan parjaamista." Tekniikan Maailma 16/1988
Comment
-
Comment