Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sähköjen Laittamisesta????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • paakallo77
    Bimmer Rookie
    • Aug 2005
    • 36
    • Helsinki

    Sähköjen Laittamisesta????

    Nii elikkä nyt pitäs saada laitettuu sähköt bemuun, mitenköhän se käytännössä menee ku vanha tekniikka on 316 1.8 kaasari peli ja uus o 2.0L kutoskone ruiskulla.. elikkä pitäs saada laitettuu sulakerasiaan liitin ja sitten bensapumpulle johdot, kun vanha sulakerasian liitin on pyöreä ja koneen johtosarjan liitin on neliö nii miten saan laitettua ne ja miten saan bensapumpun toimimaan oikealla tavalla niinkuin se kuuluu et mistä pitää vetää sitte ne bensapumpun piuhat sinne???
  • tommak83
    Bimmer Rookie
    • Apr 2004
    • 168
    • rauma

    #2
    Originally posted by paakallo77
    Nii elikkä nyt pitäs saada laitettuu sähköt bemuun, mitenköhän se käytännössä menee ku vanha tekniikka on 316 1.8 kaasari peli ja uus o 2.0L kutoskone ruiskulla.. elikkä pitäs saada laitettuu sulakerasiaan liitin ja sitten bensapumpulle johdot, kun vanha sulakerasian liitin on pyöreä ja koneen johtosarjan liitin on neliö nii miten saan laitettua ne ja miten saan bensapumpun toimimaan oikealla tavalla niinkuin se kuuluu et mistä pitää vetää sitte ne bensapumpun piuhat sinne???
    Terve! vaihdat vaan ne liittimet! eli vaikka siitä vanhan moottorin johtosarjasta otat sen pyöreän liittimen ja pistät sen siihen uuden moottorin johtosarjaan! menevät suoraan niin että pistät samat värit yhteen eli väri väriin! siitä jää yksi johto ilman paria väriä en nyt muista mutta se on pensapumpun plussa johto! ja pumpulta miinus suoraan runkoon!
    Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja

    Comment

    • paakallo77
      Bimmer Rookie
      • Aug 2005
      • 36
      • Helsinki

      #3
      Originally posted by tommak83
      Terve! vaihdat vaan ne liittimet! eli vaikka siitä vanhan moottorin johtosarjasta otat sen pyöreän liittimen ja pistät sen siihen uuden moottorin johtosarjaan! menevät suoraan niin että pistät samat värit yhteen eli väri väriin! siitä jää yksi johto ilman paria väriä en nyt muista mutta se on pensapumpun plussa johto! ja pumpulta miinus suoraan runkoon!
      Ootko itsekkin joskus vai vaihtanut?? ja toimiiko ihan normaalisti sitten ja miten sen bensapumpun saa laitettua ku laitat virrat päälle niin senhän pitäs vaa toimia muutaman sekunnin ajan ja sitten sammua????

      Comment

      • tommak83
        Bimmer Rookie
        • Apr 2004
        • 168
        • rauma

        #4
        jep! vaihdettua on tullu! joo se on juurikin se johto mikä tulee bensapumpun releeltä eli käy noin 1-2sek ja sammuu ja lähtee tääs käyntiin kun käynnistää moottorin!

        Originally posted by paakallo77
        Ootko itsekkin joskus vai vaihtanut?? ja toimiiko ihan normaalisti sitten ja miten sen bensapumpun saa laitettua ku laitat virrat päälle niin senhän pitäs vaa toimia muutaman sekunnin ajan ja sitten sammua????
        Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja

        Comment

        • paakallo77
          Bimmer Rookie
          • Aug 2005
          • 36
          • Helsinki

          #5
          Originally posted by tommak83
          jep! vaihdettua on tullu! joo se on juurikin se johto mikä tulee bensapumpun releeltä eli käy noin 1-2sek ja sammuu ja lähtee tääs käyntiin kun käynnistää moottorin!
          Tota noin kattelin just niit piuhoi ni siin alkuperäses pyörees liittimes on 14 pihaa ja siin koneen neliös liittimes on 9 piuhaa ni mitäs virkaa niil kaikil muil piuhoil sit on???

          Comment

          • Janek
            Bimmer Fanatic
            • Feb 2005
            • 631
            • Nakkila

            #6
            eikai siinä kuulu olla 14 johtoa. onko se kenties diagnostiikkaliitin jota katsot?
            minkä ikäinen moottori?
            Audi A4 Avant 2.7BITURBO
            Bmw 740 E38

            Comment

            • paakallo77
              Bimmer Rookie
              • Aug 2005
              • 36
              • Helsinki

              #7
              Originally posted by sanches
              eikai siinä kuulu olla 14 johtoa. onko se kenties diagnostiikkaliitin jota katsot?
              minkä ikäinen moottori?
              Totanoi siihe liittimeen mikä tulee sulakerasiasta niin tuleekin 13 piuhaa ja Sen vastakappaleeseen 11 piuhaa, onks siinä sitten jotain ylimääräsiä piuhoja vai miks siin on enemmän.. Ja mitä mä sit teen niille piuhoille ku siin uudes moottorin liittimes on 9 piuhaa ni siithä jäis sitte 4 piuhaa ylimääräseks???
              Last edited by paakallo77; 09-11-2005, 14:06.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎