Nii elikkä nyt pitäs saada laitettuu sähköt bemuun, mitenköhän se käytännössä menee ku vanha tekniikka on 316 1.8 kaasari peli ja uus o 2.0L kutoskone ruiskulla.. elikkä pitäs saada laitettuu sulakerasiaan liitin ja sitten bensapumpulle johdot, kun vanha sulakerasian liitin on pyöreä ja koneen johtosarjan liitin on neliö nii miten saan laitettua ne ja miten saan bensapumpun toimimaan oikealla tavalla niinkuin se kuuluu et mistä pitää vetää sitte ne bensapumpun piuhat sinne???
Sähköjen Laittamisesta????
Collapse
X
-
Tags: None
-
Terve! vaihdat vaan ne liittimet! eli vaikka siitä vanhan moottorin johtosarjasta otat sen pyöreän liittimen ja pistät sen siihen uuden moottorin johtosarjaan! menevät suoraan niin että pistät samat värit yhteen eli väri väriin!Originally posted by paakallo77Nii elikkä nyt pitäs saada laitettuu sähköt bemuun, mitenköhän se käytännössä menee ku vanha tekniikka on 316 1.8 kaasari peli ja uus o 2.0L kutoskone ruiskulla.. elikkä pitäs saada laitettuu sulakerasiaan liitin ja sitten bensapumpulle johdot, kun vanha sulakerasian liitin on pyöreä ja koneen johtosarjan liitin on neliö nii miten saan laitettua ne ja miten saan bensapumpun toimimaan oikealla tavalla niinkuin se kuuluu et mistä pitää vetää sitte ne bensapumpun piuhat sinne???
siitä jää yksi johto ilman paria väriä en nyt muista mutta se on pensapumpun plussa johto! ja pumpulta miinus suoraan runkoon!
Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja
-
Ootko itsekkin joskus vai vaihtanut?? ja toimiiko ihan normaalisti sitten ja miten sen bensapumpun saa laitettua ku laitat virrat päälle niin senhän pitäs vaa toimia muutaman sekunnin ajan ja sitten sammua????Originally posted by tommak83Terve! vaihdat vaan ne liittimet! eli vaikka siitä vanhan moottorin johtosarjasta otat sen pyöreän liittimen ja pistät sen siihen uuden moottorin johtosarjaan! menevät suoraan niin että pistät samat värit yhteen eli väri väriin!
siitä jää yksi johto ilman paria väriä en nyt muista mutta se on pensapumpun plussa johto! ja pumpulta miinus suoraan runkoon!
Comment
-
jep! vaihdettua on tullu! joo se on juurikin se johto mikä tulee bensapumpun releeltä eli käy noin 1-2sek ja sammuu ja lähtee tääs käyntiin kun käynnistää moottorin!
Originally posted by paakallo77Ootko itsekkin joskus vai vaihtanut?? ja toimiiko ihan normaalisti sitten ja miten sen bensapumpun saa laitettua ku laitat virrat päälle niin senhän pitäs vaa toimia muutaman sekunnin ajan ja sitten sammua????Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja
Comment
-
Tota noin kattelin just niit piuhoi ni siin alkuperäses pyörees liittimes on 14 pihaa ja siin koneen neliös liittimes on 9 piuhaa ni mitäs virkaa niil kaikil muil piuhoil sit on???Originally posted by tommak83jep! vaihdettua on tullu! joo se on juurikin se johto mikä tulee bensapumpun releeltä eli käy noin 1-2sek ja sammuu ja lähtee tääs käyntiin kun käynnistää moottorin!
Comment
-
Totanoi siihe liittimeen mikä tulee sulakerasiasta niin tuleekin 13 piuhaa ja Sen vastakappaleeseen 11 piuhaa, onks siinä sitten jotain ylimääräsiä piuhoja vai miks siin on enemmän.. Ja mitä mä sit teen niille piuhoille ku siin uudes moottorin liittimes on 9 piuhaa ni siithä jäis sitte 4 piuhaa ylimääräseks???Originally posted by sancheseikai siinä kuulu olla 14 johtoa. onko se kenties diagnostiikkaliitin jota katsot?
minkä ikäinen moottori?Last edited by paakallo77; 09-11-2005, 13:06.
Comment
Comment