Rupee pikkusen oleen ruostetta noissa takakaarissa niin ajattelin laitella ne kuntoon ennen kun ruostuu puhki ja joutuu enemmän korjaamaan. Eli ajattelin et jos porakoneeseen liitetyllä harjalaikalla vedän noi puhtaalle pellille, pohjamaalaan, hion, pohjamaalaan ja vedän sit pinnat siihen.
Tossa nyt tuli sit mieleen että kai se ruostuu joskus uudestaankin kun noi kaaret kerää paskaa sinne kaaren sisään ja se ruostuttaa. Että kannattaisko noi kaaret samalla taivuttaa sisälokaria vasten? Niin että sinne ei jäis mitään paikkaa jonne kuraa kertyy. Mut miten sen välin sit täyttäis järkevästi ettei siellä kosteus muhi? Laitanko kaaret täyteen jotain liima/tiivistemassa ja painan sit massaa vasten noi kaaret sisälokariin kiinni vai miten ton toteuttais? Sillon sinne ei ainakaan jäis ilmaa väliin. Sit vois jollain massalla vetää kaaren pinnan niin ettei siihen jää vettä keräävää saumaa näkyviin.
Toivottavasti joku nyt tajus mitä mä tässä haen. Eli pointtina saada noi kaaret pokattua niin ettei ne keräis paskaa. Ja samalla tohon menis pienemmällä ET:llä olevat vanteet
Tossa nyt tuli sit mieleen että kai se ruostuu joskus uudestaankin kun noi kaaret kerää paskaa sinne kaaren sisään ja se ruostuttaa. Että kannattaisko noi kaaret samalla taivuttaa sisälokaria vasten? Niin että sinne ei jäis mitään paikkaa jonne kuraa kertyy. Mut miten sen välin sit täyttäis järkevästi ettei siellä kosteus muhi? Laitanko kaaret täyteen jotain liima/tiivistemassa ja painan sit massaa vasten noi kaaret sisälokariin kiinni vai miten ton toteuttais? Sillon sinne ei ainakaan jäis ilmaa väliin. Sit vois jollain massalla vetää kaaren pinnan niin ettei siihen jää vettä keräävää saumaa näkyviin.
Toivottavasti joku nyt tajus mitä mä tässä haen. Eli pointtina saada noi kaaret pokattua niin ettei ne keräis paskaa. Ja samalla tohon menis pienemmällä ET:llä olevat vanteet
Comment