kun alkuperäisen ratin ottaa pois airbag valo mittaristossa ei sammu. voiko siis autoa huijata laittamalla vastuksen airbagin liittimeen? vai pimeneekö koko auto? tarkoitus olisi asentaa momo millenium ratti vanhan kuluneen airbag ratin tilalle..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
airbag ratin korvaaminen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kun nyt muistat että JUURI TÄMÄ "offensiivi" on nyt myös vakuutustarkastajan/korvaavan yhtiön täältä luettavissa kun sinä tai kuskisi hakevat vakuutuksesta hampaiden,leukaluun tms.kasvoluiden leikkauksiin/hoitoihin korvauksia mällin jälkeen.
Käy helposti niin että sinä maksat juoppokuskinkin uuden purukaluston ja nenän...artisti kun maksaa aina.
Comment
-
-
Originally posted by HemiKäy helposti niin että sinä maksat juoppokuskinkin uuden purukaluston ja nenän...artisti kun maksaa aina.Now: 525xd -09
Ex: 330d -07
Ex: 328i -96
Comment
-
-
Minulla tuota valoa sytytteli akun loppuminen. Koodia ei vialle koskaan löytynyt ja ongelma poistui akun vaihdolla. Ennen tätä ratkaisua, auto pomppasi kerran leimalta. Tarkka insinööri totesi, että ensi se syttyy ja jos kaikki ok, niin sitten se sammuu. Olin vain sammuttanut sen ja leima jäi silloin saamatta
Comment
-
-
3ohmin vastus korvasi bagin.. valo syttyi kun otin ratin pois mutta vikakoodit nollattuani merkkivalo syttyi ja sammui hetken päästä. ja auto ei ole omani ja olen kertonut omistajalle vakuutus ym. asiat rattia koskevistas asioista. eli turha minulle vittuilla.Elämä on liian lyhyt..! Siksi osta BMW ja aja henkesi edestä!
Comment
-
-
Originally posted by BMWsutii3ohmin vastus korvasi bagin.. valo syttyi kun otin ratin pois mutta vikakoodit nollattuani merkkivalo syttyi ja sammui hetken päästä. ja auto ei ole omani ja olen kertonut omistajalle vakuutus ym. asiat rattia koskevistas asioista. eli turha minulle vittuilla.Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
-
Originally posted by BMWsutiikun alkuperäisen ratin ottaa pois airbag valo mittaristossa ei sammu. voiko siis autoa huijata laittamalla vastuksen airbagin liittimeen? vai pimeneekö koko auto? tarkoitus olisi asentaa momo millenium ratti vanhan kuluneen airbag ratin tilalle..
Topikin kirjoittaja EI ole kysynyt mitään vakuutus taikka katsastukseen liittyvistä ongelmista joten MIKSI VITUSSA TE NIISTÄ PÄÄTÄ AUOTTE TÄÄLLÄ. Pistää vituttamaan vaikkei asia minuun liitykkään. Kiitos ja näkemiin!E34 530d -94 M-Sport
Comment
-
-
Eipä se taida ajelua estää vaikka bägit laukeavatkin.
Kyllä hieman pistää mietityttämään nämä kaikki threadit bägien poistosta. Vakuutus jne asioista on ihan aiheellista muistuttaa sellaisia jotka eivät niistä välttämättä tiedä. Sellaista minkä olemassaolosta ei tiedä on paha lähteä kysymään alunperinkään. Tämä nyt oli tietysti erityistapaus kun ei ollut topikin aloittajan autosta edes kysymys, mutta yleisesti ottaen.Ducati 998 -02 //
Comment
-
-
Originally posted by RolliTopikin kirjoittaja EI ole kysynyt mitään vakuutus taikka katsastukseen liittyvistä ongelmista joten MIKSI VITUSSA TE NIISTÄ PÄÄTÄ AUOTTE TÄÄLLÄ. Pistää vituttamaan vaikkei asia minuun liitykkään. Kiitos ja näkemiin!
Että vittua vaan sinnekkin...Tallin täytteet:
E70 3.0d -09
E34 540ia -94
E39 520d -00
E39 528i M-sport -00
E60 520i -04
E30 -86
E61 520da -09
Comment
-
Comment