Yritänpä kirjoittaa jotain asiallista, ettei hommat kovin pahasti menis vituiksi. Jos sulla on jotain happomaalia, niin osta hiomamaalia. Sitä pari kerrosta niin ei pääse kosteus läpi. Jos kittaat hapon päälle niin ei pysy.
Jos jätät vaikka pariksi yöksi pelkästään hapolla maalatun pinnan niin kosteus tekee temput myöhemmin. En tiedä missä meinaat autoas suihkia, mutta jos ulkona niin osta kuumailmapuhallin että voit minimoida kosteuden.
Ilman lämpöä ei kannata pohjahommia tehdä. Ne on muuten vuoden paikkoja. Koettu juttu. :(
no ainakin kannattaa katsoa että maaleissa on sama ohenne, yleensä spray ja ruiskumaaleissa eri ohenteet ja kuohuu varmasti! eikä kannata käyttää mitään biltema maaleja!
Äijät pilkkaa mun älykkäitä juttujani mun foorumilla? Mä olen NEROISTA suurin. Mun älykkyyttä ei voi mitata normaalilla ÄO-testillä koska mittataulukko loppuu kesken. Mun älykkyys mitataan ÄÖ tai ÄÅ-testeillä ja noissa kaltaisillani huippuviisailla älykkyys on yleensä luokkaa 195+
No, jos vielä lääkitys on osunut kohdilleen, osaat kyllä itsekkin hoitaa yhden bemarin spreijauksen pro maalari isäukkosi kanssa.
no pintamaalaus on joskus viikonpäästä... äskein tein jo vähän pohjia, hioin pahimmat ruosteet pois ja laitoin helmalevikkeet paikoilleen.
Pahimmat ruostekohdat hioin paljaalle pellille ja laitoin pohja maalin, ruosteenesto spräytä. Mitään muuta en tehnyt. Meneekö kosteus läpi, jos auto seisoo ulkona viikon?
Oli muuten sovittelemista noissa m3-lasikuitu helmoissa, rälläkkää piti käyttää ihan urakalla, piti katkaista keskeltä poikki ne levikkeet olivat 3cm liian lyhyet! tässä parin päivän päästä täytän hartsilla tuon 3cm:n vaon.
olin aikaisemmin maalannut jollain späyllä helmoja, ja nyt kun hioin niitä ja maalasin ruosteenesto spräyllä päälle niin se maali "halkesi" ??? siis ei kuplinut, se maali vain halkesi! what the hell??!
Sano nyt että laitoit sinne mastonia?? Jos maalaat spraylla, niin
maalaa aina saman merkkisillä aineilla, keittelyn ja halkeilun välttämiseksi. Muista myös ennen maalausta pestä pinnat rasvanpoistolla
ja jos isoa alaa (auto) maalaat, niin kastele lattia joka paikasta jos on mahdollista...
maalaa aina saman merkkisillä aineilla, keittelyn ja halkeilun välttämiseksi. Muista myös ennen maalausta pestä pinnat rasvanpoistolla
ja jos isoa alaa (auto) maalaat, niin kastele lattia joka paikasta jos on mahdollista...
Joo laitoin mastonia, mitäs sitte?
Maalaan auton tummansiniseksi, joka on yksikerros väri?
Joo laitoin mastonia, mitäs sitte?
Maalaan auton tummansiniseksi, joka on yksikerros väri?
kannatti säästää 2 euroo purkin hinnassa ja ostaa täyttä paskaa?
kokeile nyt sitten edes johonkin muuhun kappaleeseen käykö ne maalit yhteen ennenkö auton kylkeen vedät!
spray pohjamaalillakin voi maalata peltikohdat ihan hyvin, koska jokainen, joka haluaa autostaan edes siedettävän näköisen käyttää HIONTAVÄRIÄ, joka tarttuu vaikka lehmän paskaan!
B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment