Ainakin sisäpuolelta erittäin ohut ja tunkeutuva kotelonsuoja-aine. Itse liiman ja pellin väliinhän mitään ei ole tehtävissä ilman isoa työtä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Peltiosien laatu
Collapse
X
-
Tuo raportti löytyy sitten täältä: http://testwww.finikor.fi/ki-raportti05.pdf - linkki on tainnut olla aikaisemminkin foorumilla, siitä taisi jopa olla oma threadi?Ducati 998 -02 //
Comment
-
-
Originally posted by superfastNoi tarvike peltiosat ei aina istu paikalleen ilman työtä niinkuin orkkikset.
Nimim. kokemusta on E28 etu hiekkapellin uusien reikien tekoonE30 ja E46 ///M
Comment
-
-
Kaivoin sitten tämän vanhan topicin esiin
Ostin e30:iin uuden tankin ja siinä on pinnassa hopeinen pohjamaali vai liekkö varastomaali.
Mitähän tuolle tankille kannattaa tehdä ennen paikalleen laittoa? :think
- hionta ja kunnon maalia pintaan
- jotain maalia tai massaa varastomaalin päälle
- paikalleen sellaisenaan
Comment
-
-
Aikasemmin käytyä keskustelua siitä, että helmapellit kestäis isältä pojalle nykyautoissa... Ehkäpä kestää, mutta näinpähän eilen ässä-jaggen helmakotelon sisään pari vuotta vanhassa autossa ja aika lohduttomalta näytti. Sinänsä kestää varmaan kauan, ennenkuin tuo on "puhki", mutta olisin itse ainakin myynnyt kyseisen yksilön hätäseen.
Joku toteaa tähän tietenkin, että sehän on englantilainen...
Comment
-
-
Originally posted by mikko_83 View PostOstin e30:iin uuden tankin ja siinä on pinnassa hopeinen pohjamaali vai liekkö varastomaali.
Mitähän tuolle tankille kannattaa tehdä ennen paikalleen laittoa? :think
- hionta ja kunnon maalia pintaan
- jotain maalia tai massaa varastomaalin päälle
- paikalleen sellaisenaan
Jos taas puhuttais entisöintiprojektista, joka pitäisi kestää niin kauan kuin bensaa maan päällä on saatavilla, niin maalataan tankki kauttaaltaan POR-15 tuotteella. Sisältäkin, jos haluaa. Vedin koko keulan yhdessä rojektissa tuolla aineella ja tarttu kuin tauti. Pitäisi valmistajan testien mukaan kestää kaikkea mitä yleensäkään voi tienpäällä kuvitella olevan.
Comment
-
-
Te kenellä on kokemusta peltihommista(Hemi tms?), mitä tekisitte tuon mun kuvan lokasuojan helman kanssa? Kuvasta ei oikein näe, mutta siinä on kämmenen kokoinen reikä eikä helman "alla" ole peltiä jäljellä juurikaan.
Peltikorjaamolla peltiseppä taiteilisi listasta alaspäin uutta pelti + massaus + maalaus vaiko sitten KL-varaosista uusi tarvikelokasuoja 60 euroa + maalaus? Kumpi tulisi halvemmaksi/helpommaksi? Lokasuojassa on pokkauksen kohdalla painauma ja kiveniskemiä, mutta on tuo alkuperäinen ihan kohtuulisessa kunnossa muuten. Peltiseppä olisi mun tapauksessa aika edullinen tuntihinnalta.
G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by vwtyp1 View PostKyllähän noihin E34 vielä varmasti löytyy ehjiä orggis lokasuojia tuontipurkuautoista.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by vwtyp1 View PostIstuu paikalleen niinkun ladan ovi. Pokaukset eri linjassa ja parhaimmilaa lokasuoja puoli 5-10mm liian pitkä tai korkea. Ehkä 10mm liioittelua mutta istuu aika huonosti yleensä. Alkuperäisessä on valmiina kunnon maalitkin.
Eli orggis on orggis käytettynäkin näissä pintapeltiasioissa.
Comment
-
Comment