Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laturin hiilistä pika-apua *hätä*

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rikke
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2005
    • 579
    • Paimio

    Laturin hiilistä pika-apua *hätä*

    Kävi tuossa niin mukavasti että laturi petti, tässä aamusta revin sen irti ja ilmeni että hiilethän ne oli entiset, toinen jopa murtunut poikki Mut sellainen kysymys olis että miten tästä eteenpäin? saako sen palikan missä ne on kiinni kokonaisena, vai pitääkö alkaa hiiliä kolvaamaan, ja mistä kohtaa? laturi on boschin 90a. tossa olis pari kuvaa selventämään ->>

    Kiitoksia jo etukäteen

    Palikka


    "Hyvät" hiilet


    Bonuskuva, Hieman paskaa ja ampiaisia sisällä

    Nyk. E46 320i '99 -Teini-iän uudelleenelämislaite-
    Nyk. VW Golf '00
    Nyk. VW Golf '95
    Historiaa:x17 BMW +Muuta
  • Bemu328i
    Newbiemmer
    • Jan 2006
    • 7

    #2
    Saa kokonaisenakin kysyt vaan säädintä (eli tota mötikkä&#228 yleensä hiilet tulee siinä mukana valmiiksi tinattuna..varmista viel varaosaliikkeessä...

    Comment

    • Antti_
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2004
      • 364

      #3
      kyllä ne myy koko setin kerralla, ei ole kovin kallis. omaan autoon tuli vaihettua viime kesänä.

      Comment

      • Jusaus
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 1124
        • Kajaani

        #4
        Joo hiilet maksaa varmaan 4-5e ja koko säädinpaketti n.10e. Selviät huomattavasti pienemmällä säätämisellä kun ostat koko säätimen.
        Nyk: GSX1300R -00
        Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
        ---------------------------------------------
        -Official member of BTCF-Sauna Team-
        ---------------------------------------------

        Comment

        • Madfexx
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2005
          • 3646
          • Lempäälä

          #5
          Pelkät hiilet irtoavat parilla eurolla, ja tuo mötikkä, joka muuten on nimeltään jännitteensäädin, maksaa varaosana luokkaa 8-35 euroa. BMW orkkisosana ainakin omaan autooni olisi maksanut reilusti yli satasen.
          Harraste: TYE e28 518i 11/84 Alpinweiß 146, e28 520i 10/84 Platanengruen, e85 Z4 3.0si Nachtblau metallic
          Käyttis: e61 530xd 11/07, Volvo V70 1,6d -11

          Comment

          • Jusaus
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2004
            • 1124
            • Kajaani

            #6
            Originally posted by Madfexx
            Pelkät hiilet irtoavat parilla eurolla, ja tuo mötikkä, joka muuten on nimeltään jännitteensäädin, maksaa varaosana luokkaa 8-35 euroa. BMW orkkisosana ainakin omaan autooni olisi maksanut reilusti yli satasen.
            Osaset liikkeessä Boschin säädinyksikkö 10e. Orkkisosaa ei kannata edes harkita.
            Nyk: GSX1300R -00
            Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
            ---------------------------------------------
            -Official member of BTCF-Sauna Team-
            ---------------------------------------------

            Comment

            • toofastforyou
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2004
              • 286
              • Rauma

              #7
              Jos kolvi pysyy kädessä niin ei ole iso homma vaihtaa pelkät hiilet. Viime viikolla vaihdettiin hondan laturiin hiilet jotka piti myös kolvata ja tuo jännitteensäädin on kovasti saman näköinen.
              "tää meidän valtio edustaa just semmosta perus-tekopyhää paskakasaa, jossa julistetaan sanaa mutta toimitaan toisin"

              Comment

              • harald
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2003
                • 252
                • Kaarina

                #8
                Ja sitten EI kannata ostaa sitä halvinta säädintä tai halvinta hiilisettiä !! Varsinkin jos laturiin on kulunut urat, niin jälki on hyvin pian samanlaista heikoilla hiilillä. Autosähköliikkeistä löytyy kunnon säädin/hiilet (yleensä) selkeästi halvemmalla kuin BMW:n varaosatiskiltä. Tietty soittokierros ja hintatiedustelut kannattaa aina tehdä ensin.
                W204 C350 AMG
                Toyota Corolla 1.3XI 16V
                Ex: E39 530i M-Sport, E39 523i, E34 520i turbo, E30 320iM, E30 318i

                Comment

                • Rikke
                  Bimmer Fanatic
                  • Apr 2005
                  • 579
                  • Paimio

                  #9
                  Kiitoksia nopeista vastauksista Kävin äsken paikallisessa (lue:ainoassa) varaosaliikkeessä, koko säädinpaketti 12€ Nyt enään auto kasaan ja taas matka jatkuu

                  Nyk. E46 320i '99 -Teini-iän uudelleenelämislaite-
                  Nyk. VW Golf '00
                  Nyk. VW Golf '95
                  Historiaa:x17 BMW +Muuta

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎