Announcement

Collapse
No announcement yet.

pesuasiaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jantsu
    Bimmer Rookie
    • May 2004
    • 168
    • siilinjärvi

pesuasiaa

Voiko/kannattaako moottoritilaa pestä itse vai teetättää se jossain pesulassa tai huoltamolla.
  • sterix
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2004
    • 559
    • Jyväskylä

Kyllä voi ja kannattaa pestä itse niin ei mee turhaan rahaa.

Laittaa vaan jonkun hyvän liuoksen ja harjaa jollain pienellä harjalla lian pois, sitten pesee painepesurilla !!pienellä teholla!! kakat pois.
    Ei kuitenkaan kannata suihkia sillä painepesurilla ihan suoraan kaikkiin kohteisiin esim. sähkörasioihin yms.

Pesin juuri oman auton moottoritilan ja hyvä tuli ja starttas jopa sen jälkeen

Comment

• J.L
      Minimi-Jakke
      • Oct 2002
      • 846
      • .

Ei ne siellä pesulassa tee muuta kuin pistää liuottimen ja painepesurilla heti perään, ei ne suojaile sähkölaitteita ym. ja tästä saa sitten maksaa sen 20->e, eli itse pesemällä tulee paras ja halvin lopputulos

Comment

• tihuovin
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2003
        • 1422
        • Oulu

Näin on, samalla lailla ne sen tekee kuin tekisit itsekin.

Painepesuri sopivalla paineella on paras ratkaisu. Moottoritila kannattaa kuivata kuitenkin ennen moottorin käynnistystä. Siihen on taas paineilma paras ratkaisu.

Paineilmalla puhaltaa kaikki kolot ja reiät (esim. tulpan potero yms.) puhtaaksi vedestä, kuin myös liittimet ja liitokset. Jos liitin lähtee kohtuudella irti, niin irroittaa sen ja puhaltaa ilmalla kuivaksi.

Kun kone on kuivattu, ei muuta kuin kovaa ajoa....

t: Timo

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎