Sellainen ongelma, että ei tahdo tyhjäkäyntimoottorin "imuletku" mahtua mitenkään ilmamäärämittarin ja kaasuläpän väliin..
Miten lie käy tyhjäkäynnille, jos tyhjäkäyntimoottori ilmeekin ilman ennen ilmamäärämittaria. Eli mittari ei mittaa ollenkaan sitä ilmaa joka menee tkmoottorin kautta. Teoriassa tiedän kyllä miten käy, mutta mitä sanoo käytäntö.. viitsisikö joku motronic auton omaava kokeilla käytännössä ? Hommahan toimii niin, että irrottaa vaan tyhjäkäyntimoottorin letkun kaasuläppää ennen ja tukkii reiän imuletkusta.. tkmoottori saa imeä suoraan ilmasta... jos joku viittis testata ja raportoida.. Kerro myös onko autossasi lambda vai ei...
Miksikö sitä sitten ei voisi laittaa imm ja kaasuläpän väliin ? No siksi koska tulee ahdasta, törkeän näköinen jos joutuu jonku putken pätkän siihen nysväämään sitä varten, että saa tehtyä lähdön...
Miten lie käy tyhjäkäynnille, jos tyhjäkäyntimoottori ilmeekin ilman ennen ilmamäärämittaria. Eli mittari ei mittaa ollenkaan sitä ilmaa joka menee tkmoottorin kautta. Teoriassa tiedän kyllä miten käy, mutta mitä sanoo käytäntö.. viitsisikö joku motronic auton omaava kokeilla käytännössä ? Hommahan toimii niin, että irrottaa vaan tyhjäkäyntimoottorin letkun kaasuläppää ennen ja tukkii reiän imuletkusta.. tkmoottori saa imeä suoraan ilmasta... jos joku viittis testata ja raportoida.. Kerro myös onko autossasi lambda vai ei...
Miksikö sitä sitten ei voisi laittaa imm ja kaasuläpän väliin ? No siksi koska tulee ahdasta, törkeän näköinen jos joutuu jonku putken pätkän siihen nysväämään sitä varten, että saa tehtyä lähdön...
Comment