Announcement

Collapse
No announcement yet.

mittaristossa PPPPPPP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zlade
    Newbiemmer
    • Apr 2006
    • 5

    mittaristossa PPPPPPP

    kun e36 -95 compact beemarissa lukee tollain???? ja kiekka-lämpö-bensa mittarit ei TOIMI!!! miten voin koti olosuhteissa nollata vika muistin??
    Last edited by Zlade; 02-04-2006, 16:39.
  • Bullitt
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 2786
    • Turku

    #2
    Mittaristosta äly hävinnyt. Voi koittaa ohjelmoida uudestaan, mutta jos se ei auta, niin sitten vaan mittaristo vaihtoon.


    Comment

    • Zlade
      Newbiemmer
      • Apr 2006
      • 5

      #3
      Originally posted by Bullitt
      Mittaristosta äly hävinnyt. Voi koittaa ohjelmoida uudestaan, mutta jos se ei auta, niin sitten vaan mittaristo vaihtoon.
      Mitenpä sitä ohjelmoidaan?? auttasiko se vikakoodi nollaus?? eka beemari ni en tiiä näistä mitn!!!

      Comment

      • Ändi
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2004
        • 1292
        • Pori

        #4
        mitä mittaristotesti sanoo.
        eli trippi pohjaan ja virtaavain käännät ykkös asentoon.
        pitäis alkaa mittaristossa tapahtumaan.
        sigpic
        E46 2d 330 -02
        EX.
        E36 2d 328 -97
        e92 335d -07
        330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
        Audi S4 -99 (324hp/497nm)
        Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
        Bmw 325 iA 2D -93
        Bmw 325 4d -92

        Comment

        • Zlade
          Newbiemmer
          • Apr 2006
          • 5

          #5
          Onko e36 samallainen kone huoneessa se "pistoke" kun e30 kun kummassakin on 20 napanen ja kaverilla on toi 30 ja sanoi että kun kytkee navat 19 ja 7 ni nollaa vikalistan!!??? että uskaltaako 36 kokeilla samaa!!!

          Comment

          • Jusaus
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2004
            • 1124
            • Kajaani

            #6
            Originally posted by Zlade
            Onko e36 samallainen kone huoneessa se "pistoke" kun e30 kun kummassakin on 20 napanen ja kaverilla on toi 30 ja sanoi että kun kytkee navat 19 ja 7 ni nollaa vikalistan!!??? että uskaltaako 36 kokeilla samaa!!!
            Eikös seiska ja 19 ole huoltovälin ilmaisimen nollaukseen..?
            Nyk: GSX1300R -00
            Ex:E61 525ia -06, E39 528i -00 M-Sport, E34 540ia -92, E30 Cabrio M50B25, E34 535i, E30 325i Cabrio, E34 520i 24V-
            ---------------------------------------------
            -Official member of BTCF-Sauna Team-
            ---------------------------------------------

            Comment

            • Bullitt
              BTCF Member
              • Jul 2002
              • 2786
              • Turku

              #7
              Originally posted by Zlade
              Onko e36 samallainen kone huoneessa se "pistoke" kun e30 kun kummassakin on 20 napanen ja kaverilla on toi 30 ja sanoi että kun kytkee navat 19 ja 7 ni nollaa vikalistan!!??? että uskaltaako 36 kokeilla samaa!!!
              Tällä tempulla nollataan huoltovalot, ei vikamuistia. Voit sä sitä koittaa, mutta tuskin vaikuttaa sun ongelmaan mitenkään. Ohjelmointi tapahtuu esim. merkkiliikkeessä testilaitteen kanssa.


              Comment

              • Zlade
                Newbiemmer
                • Apr 2006
                • 5

                #8
                Originally posted by Ändi
                mitä mittaristotesti sanoo.
                eli trippi pohjaan ja virtaavain käännät ykkös asentoon.
                pitäis alkaa mittaristossa tapahtumaan.

                juups. kävin just kokeileen niin semaa PPPPP siihen tuli eikä ruvennut mittarit toimimaan!!!!

                Comment

                • Zlade
                  Newbiemmer
                  • Apr 2006
                  • 5

                  #9
                  Originally posted by Jusaus
                  Eikös seiska ja 19 ole huoltovälin ilmaisimen nollaukseen..?
                  joo kun pitää 3sek. ni nollaa öljyn vaihon mutta kun pitää 12sek. ni nollaa kaiken!!

                  Comment

                  • Masinol
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2003
                    • 988
                    • "Turku"

                    #10
                    Originally posted by Zlade
                    joo kun pitää 3sek. ni nollaa öljyn vaihon mutta kun pitää 12sek. ni nollaa kaiken!!
                    Ei kun nollaa sen inspection valon tolla 12 sek!!!
                    Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring

                    Comment

                    • Juubi
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2004
                      • 999

                      #11
                      Akunkenkä puoleks tunniks irti jos haluat vikamuistin nollata.

                      Comment

                      • Tuotanur
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2005
                        • 275
                        • 03

                        #12
                        Tässäkin kannattaa koittaa akun kengän irrotusta, anna olla irti ainakin 30 min.

                        edit:nojoo
                        Last edited by Tuotanur; 02-04-2006, 22:16.

                        Comment

                        • arska84
                          Bimmer Enthusiast
                          • Mar 2006
                          • 1356
                          • Seinäjoki

                          #13
                          Mä en kyllä tekis tota huoltovalojen nollausta että yhdistäisin 7 ja 19 kun sama käy että 7 ja toinen pää maihin. Toi homma on paras tehdä virtakynällä
                          BMW PREMIUM

                          BMW E46 318

                          Comment

                          • Wiking
                            BTCF Member
                            • Dec 2005
                            • 1647
                            • Laihia

                            #14
                            Originally posted by arska84
                            Mä en kyllä tekis tota huoltovalojen nollausta että yhdistäisin 7 ja 19 kun sama käy että 7 ja toinen pää maihin. Toi homma on paras tehdä virtakynällä
                            Sama kai toi nyt on laittaako 7 ja 19(maa) yhteen vai 7 ja suoraan runkoon????? Ei tietääkseni oo merkitystä
                            Nyt
                            BMW 330e g21 M-Sport
                            Ennen
                            BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i

                            Comment

                            Working...
                            X
                            😀
                            🥰
                            🤢
                            😎
                            😡
                            👍
                            👎