Tossa seiskassa on ovien ympäri ja kyljissä nuo kromilistat ja pitäis saada ne värjättyä (korin väriseksi tai ihan reilusti mustaksi), niin millä tämä pitäis tehdä kun ei oo kokemusta tollaselle pohjalle maalaamisesta. Eli perus spray motonetistä, kauppiaalta joku oikeen kunnon ruiskumaali vai olisko noi kätevä peittää jollain teipillä? Onko ehdotuksia?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
kromien värjäys.
Collapse
X
-
Älä ainakaan möhli tuota hommaa. Mikään ei ole kamalampaa kuin maalatut kromilistat, joista maali on lohkeillut 80%:sesti pois Karhentamalla huolellisesti saattaa pysyä hyvinkin jonkun aikaa. Toiset on myös vetäissyt kunnon tartuntapohjamaalin, olikos se jotain 2K myrkkyä, en muista. Itse olen hiekkapuhaltanut jokaisen kromiosan, listat mukaanlukien. Kunnon pohjamaali ennen varsinaista väriä niskaan ja taatusti pysyy.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
-
-
Originally posted by RockfordÄlä ainakaan möhli tuota hommaa. Mikään ei ole kamalampaa kuin maalatut kromilistat, joista maali on lohkeillut 80%:sesti pois Karhentamalla huolellisesti saattaa pysyä hyvinkin jonkun aikaa. Toiset on myös vetäissyt kunnon tartuntapohjamaalin, olikos se jotain 2K myrkkyä, en muista. Itse olen hiekkapuhaltanut jokaisen kromiosan, listat mukaanlukien. Kunnon pohjamaali ennen varsinaista väriä niskaan ja taatusti pysyy.Nyt:
e65 745iA
Ja ennen:
e32 750iA x2
e34 535i
Comment
-
-
Originally posted by sepppoSitä vähän mietin tuossa, että jos sen tekee sprayllä niin joutunee aika usein uusimaan. siksi pohdinkin tuota, että mahtaisko sellasta vinyyliteippiä olla minkä vois vetää niihin niin sais vaikka joskus kromit esiin jos haluaa.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
jos teipata aiot niin pinnat vaan puhtaaks ennen projektii.kuumailmapuhallin,lasta & mattopuukko viel avuks ni kyl se siitä suttaantuu.näpräämistähän se on mutta oon nähny ihan hyviäki lopputuloksia istois,kahvois jne.mitä ohuempaa teippi on niin sen helpommin se venyy paikoilleen,kestää mitä kestää mutta ainahan senki voi uusia.BMW............Toys for big boys!
Comment
-
-
Tuohon teippiin kannattaa turvautua jos maalaus ei ole 100-varmasti hallussa. Helppo uusia tarvittaessa kuten myöskin poistaa. Ja ainakin monissa Subaruissa on juuri jollain teipillä laiteltu noita listoja mustiksi.Kun synnyin, sain valita, haluanko olla fantastinen sängyssä vai hyvän muistin.. perhana, nyt unohdin mitä minun piti sanoa!
PT palvelut sekä valmispaketit vuosien kokemuksella
Comment
-
-
Mulla olis sama homma edessä. Ovikromien maalaus.
Taidanpa hiekkapuhaltaa ja antaa maalaamon setien hoitaa loput..
Tartteeko enää hiekkapaperilla hioa sen jälkeen (siis puhalluksen)? Ei varmaankaan?
Lähteekö listat muuten mitenkään irti tuosta e30 4D:stä?
Comment
-
-
mä oon käyttäny ikkunan ympärys listojen teippaukseen k-raudasta ostettua ns. rakentajan mustaa teippiä. samankokoinen rulla kuin normi ilmastointi teippi... kiiltävää mustaa teippiä mut näytti aurinko polttavan aika nopeesti mataksi... kulmien kanssa vähän hankalaa kun on aika paksua mut muuten ok...E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
Comment