Joo näin kävi - vm 93 205000 km ajettu ja huollettu sanoi sähkösopimuksen irti - ei kun pihassut ihan vähän. Lukot toimi, puhallin, valot mutta ei käynnistynyt - eikun apuvirtaa Diesel Sprinteristä ja - tsadamm - loputkin virrat hävisi - ei sitten mitään. Ei ovet mennyt enää lukkoon, ei hätävilkkua ei mitään, ei sisävaloa totaali black out. Auto vietiin BMW tohtorille ja pahinta pelättiin - että olisi tullut piikki apuvirran kautta - ja tuhonnut tietokoneen¨, mittariston luvut ym. ym. - ja me kun ollaan niin pidetty huolta meidän valkoisesta baijerilaisesta. - No tohtori kuitenkin meni tsekkaa akkua penkin alta - ja kappas - sieltä löytyi VARTA ja sen päältä päiväys 08/1993! Ohhoh - siis alkuperäinen ensimmäinen akku - 13 vuotta tehnyt työtänsä! no ei ole ihme, että sähkösopimus päättyi! Uusi akku sisään ja sähkölaitos toimi ja mitään ei särkynyt, joku pikku sulake kyllä oli mennyt takapenkin laatikosta, vaihdettiin, mutta mitään erityistä ei sen avulla tapahtunut. - Mutta siitöä apukäynnistyksestä - sen kanssa on oltava varuillaan - kun muutkin autot ovat sellaisia voimalaitoksia!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525:sen sähkölaitos meni pimeeks - eikun huoltoon
Collapse
X
-
En tiiä mistä ydinvoimalasta nuo bmw:n alkup akut on ryöstetty mutta itekkii talvella otin coupesta alkup. akun pois. Muuten pelasi ok mutta tahtoi aina pienen seisonnan jälkeen olla nihkeetä nihkeempi startti, eli purkas itseään hitaasti mutta varmasti. Mutta jokapäiväsessä käytössä pelas ok.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
-
Originally posted by JanzkiEn tiiä mistä ydinvoimalasta nuo bmw:n alkup akut on ryöstetty mutta itekkii talvella otin coupesta alkup. akun pois. Muuten pelasi ok mutta tahtoi aina pienen seisonnan jälkeen olla nihkeetä nihkeempi startti, eli purkas itseään hitaasti mutta varmasti. Mutta jokapäiväsessä käytössä pelas ok.
Comment
-
Comment