En kyllä uskaltaisi, eikös siinä voi lakka/maali sulaa, vaikka varovasti yrittäisikin?
Muutaman päivän vanhaan lakkapintaan en itsekkään tinneriä tarjoisi, mutta vanhempaa jo kuivunutta lakkapintaa olen surutta pyyhkinyt. Vaha tietty niskaan sen jälkeen kun itse lika on saatu pois.
Lisä-ääni kuumalle vedelle. Sillä on siivottu kynttilän jämiä eri pinnoilta monta kertaa. Jos ei ihan suoraan liukene niin vaikka sopivalla puutikulla varovasti avittaaa niin eiköhän se siitä.
Keittelin muutaman kattilallisen vettä ja sillä lähti suurimmaks osaks steariinit pois. Kiitos vaan vinkistä
Vaikka vedellä sai huuhdottua "valkoisen" osan pois, jää konepeltiin silti sellainen matta kalvo. Saisko kalvon poistettua ihan pesulla ja vahauksella?
Vaikka vedellä sai huuhdottua "valkoisen" osan pois, jää konepeltiin silti sellainen matta kalvo. Saisko kalvon poistettua ihan pesulla ja vahauksella?
Ite koittasin hiomavahalla. Tärpättikin voisi auttaa tohon, kunhan ei oo liian kovaa tavaraa.
sigpic
BMW E93 335i & BMW M550Dx
EX:F30 320ix Performance, Audi A6 4G 3.0Tdi, Audi A5 Sportback, E46 M3 Cabriolet, X6 35d, X5 3.0sd, E92 335xi, Alpina B3 Cab, E60/E61 530d, Mini Cooper S, E46 330dAT
XHP Vaihteisto ohjelmoinnit Tampereella, kysy privalla.
tjooh, alkaa mitta kohta täyttyä, kuka saatanan idiootti on voinu keksiä noinkin typerän tempun... Oli meinaan steariinia roiskunu hieman tuulilasillekin, kun sitte tihutuksessa pyyhkäs ni ei tarvinu paljon ulos katella sen jälkeen... eipä tavalliset pesuaineet tehonnu tuohonkaan
Minulla tuo pihka, joka tuontui olevan erittäin tiukassa lähti tärpätillä. Ensiksi auton katon pesu, sitten tärpätti kattoon, huuhtelu, pesu ja autoglymin punainen vaha kattoon.
Comment