Announcement

Collapse
No announcement yet.

ruostetta siellä... ja täällä!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • guggel
    Newbiemmer
    • Oct 2006
    • 15

ruostetta siellä... ja täällä!

Nyt, pojat ja tytöt, on hyvät neuvot kalliit!! paksin alareunaan on kerinny kehittyä jonkin verran ruostetta (E36 tyyppivika kuulemma?) Samalla tavalla ovien alareunoissa, koko matkalta ruosteessa, tosin ei niin pahasti ku paksissa..
    Siispä kertokaa nyt ihmeessä joku, että kannattaisko ettiä ennemmin uus kansi siihen paksiin vaiko otanko ison rojektin ja silotan sen kokonaan? molemmat hommat ottaa pannuun..(ei oo toista paksin kantta eikä vois oikein autoo seisottaa, kun pitäs töihinkin päästä!) Ja sitten, jos jollain on jääny "ylimääräsiä" paksin kansia tai esim. 318i kiekkakelloa, niin ilmotelkaapas mulle privaan hintojen kera..
    Jos minulta kysytään, niin suosittelen kysymään joltain muulta, että keltä vois kysyä..
  • Cunttory
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2004
    • 1772
    • Kuopio

Originally posted by guggel View Post
    Nyt, pojat ja tytöt, on hyvät neuvot kalliit!! paksin alareunaan on kerinny kehittyä jonkin verran ruostetta (E36 tyyppivika kuulemma?) Samalla tavalla ovien alareunoissa, koko matkalta ruosteessa, tosin ei niin pahasti ku paksissa..
    Siispä kertokaa nyt ihmeessä joku, että kannattaisko ettiä ennemmin uus kansi siihen paksiin vaiko otanko ison rojektin ja silotan sen kokonaan? molemmat hommat ottaa pannuun..(ei oo toista paksin kantta eikä vois oikein autoo seisottaa, kun pitäs töihinkin päästä!) Ja sitten, jos jollain on jääny "ylimääräsiä" paksin kansia tai esim. 318i kiekkakelloa, niin ilmotelkaapas mulle privaan hintojen kera..
    Mielen kiinnosta kerroppa minkä vuotinen auto on kyseessä,takaluukun reuna kyllä alkaa lahoamaan,mutta ovien alareuna on vähän oudompaa.Katso osia tuolta
    Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

Comment

• guggel
      Newbiemmer
      • Oct 2006
      • 15

1992 on vuosimalli... ei oo huolta pitänyt edellinen omistaja.. n. 60-vuotias "jarru" omistanut.. Ja kyllä, kytkin on vaihdettu 2 vuotta sitten
      Jos minulta kysytään, niin suosittelen kysymään joltain muulta, että keltä vois kysyä..

Comment

• Dr_ink
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2003
        • 402
        • Vantaa

Originally posted by guggel View Post
        Ja sitten, jos jollain on jääny "ylimääräsiä" paksin kansia tai esim. 318i kiekkakelloa, niin ilmotelkaapas mulle privaan hintojen kera..

Olenko oikeassa että, autosi on 316i ilman kierroslukumittaria?
        Voisin väittää että, 318i:n mittari ei siihen sovi, tai en ole ainakaan kuullut että joku olisi saanut sopimaan. Näyttää muistaakseni puolet liian vähän, en tiedä mistä johtuu? Ihan hatusta heitettynä; liekkö 318i:ssa kaksoiskipinäpuola josta saa kierroslukutiedon? Voi olla että puhun puuta heinää, mutta näin olen kuullut ja todennut.
        - Trying is the first step towards Failure -

Comment

• guggel
          Newbiemmer
          • Oct 2006
          • 15

voipihan se tietyst olla niinkin... ajattelin vaan, että kun noissa E30-koppasissa kävi ihan päikseen 316:seen 325:n mittaristo, paitsi kulutusmittari näytti ihan päin v***ua... olishan se kiva kokeilla, että jos vaikka kävis toho uudempaankin ja vielä silleen, että toimis kaikki... Voit tosin olla ihan oikeessa!:think

Eli nyt KAIKKI, jotka tästä asiasta on tietoisia, please jelpatkaa minua, tietämätöntä itioottia....

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎