Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vilkut välähtämään ovia lukitessa/avatessa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haggis
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 1571
    • Wackyland

Vilkut välähtämään ovia lukitessa/avatessa

Eli tulipas tommoinen mieleen että miten sais vilkut välähtämään lukitsemisen ja lukosta avaamisen yhteydessä? Uusissahan autoissa tällainen yleensä on. Ois tarkoitus toteuttaa e34 -91:seen.

Jos vaikka keskuslukituksesta vetäi jonku piuhan hätävilkuille? Miten uusissa autoissa toteutettu?
    Käyttis:Kia Optima TF

Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
  • Juho_P
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 313
    • p-pohjanmaa

Originally posted by Haggis View Post
    Eli tulipas tommoinen mieleen että miten sais vilkut välähtämään lukitsemisen ja lukosta avaamisen yhteydessä? Uusissahan autoissa tällainen yleensä on. Ois tarkoitus toteuttaa e34 -91:seen.

Jos vaikka keskuslukituksesta vetäi jonku piuhan hätävilkuille? Miten uusissa autoissa toteutettu?
    Ootko asentamassa jotain jälkiasennettua keskuslukon ohjausta vai meinaatko että alkuperäisellä saisi vilkut välkkymään?
    pistetään vehkeet paskaksi ja katotaan sitte miten se homma ois Pitäny tehdä..

Comment

• Niki
      Newbiemmer
      • Nov 2006
      • 18

Mulla on autossa BMW:n oma hälytin, niin ainoastaan kiinni laittaessa välähtää vilkut, avatessa syttyy ainoastaa sisävalot, outo homma, mutta tuollai se toimii...
      --| E60 530DA |--

Comment

• persenaama
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2005
        • 178

mulla sama "haave" .. epäilyttää toimiiko tuon minun '92 e34 540iA:n orkkis varashälytin ollenkaan, kun ei vilku mitkään valot.

avaimessa on 2 nappia. siitä pienemmästä avautuu ja sulkeutuu ovet. mitä siitä isommasta tapahtuu?

Comment

• Haggis
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 1571
          • Wackyland

Originally posted by Juho_P View Post
          Ootko asentamassa jotain jälkiasennettua keskuslukon ohjausta vai meinaatko että alkuperäisellä saisi vilkut välkkymään?
          Alkuperäinen keskuslukko. Defan häly on,mut pitäis korjata se
          Käyttis:Kia Optima TF

Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C

Comment

• O.K.
            Moderator
            • Nov 2003
            • 4854
            • Espoo

Originally posted by Haggis View Post

Katso http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=56102. Siellä on alkuperäisen k-lukon asennusohje ja vilkkujen piuhojen kiinnityskohdan olen laittanut toistaiseksi viimeiseen postaukseen.

Itse kanssa mietin hätävilkkuja, kun mietin villkujen ohjausta. Hätävilkkujen kytkin on liian viisas siihen hommaan (tulee 4 johtoa). Jännitteen mittauskaan hätävilkut kytkettynä ei auttanut, sillä kytkettäessä jännite "oikeisiin" piuhoihin vain toisen puolen vilkut vilkkuivat :think. Siispä päädyin tuohon alkuperäisen ohjeen liittimeen. Toinen tapahan olisi ollut vetää piuhat suoraan vilkkujen johtoihin kiinni jossain päin autoa.
            Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
            Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon,
            E34 525i

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎