eli mulla on tossa 328 pienellä näytöllä tuo navi/ajotietokone/muut säädöt.. saako sen saksan kielen vaihdettua noista valikoista, esim. englanniksi.. suomen kieltä tuskin saa valikoihin!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Navigoinnin kielenvaihto????
Collapse
X
-
Originally posted by iikka View Posteli mulla on tossa 328 pienellä näytöllä tuo navi/ajotietokone/muut säädöt.. saako sen saksan kielen vaihdettua noista valikoista, esim. englanniksi.. suomen kieltä tuskin saa valikoihin!BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Onko sulla siis radio navi vaiko ihan oikea navi missä näkyy myös kartta???
Kannattais ens kerralla vähän tarkemmin alusta alkaen selittää niin mun/muiden ei tarvitsisi onkia sulta näitä tietojaBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostOnko sulla siis radio navi vaiko ihan oikea navi missä näkyy myös kartta???
Kannattais ens kerralla vähän tarkemmin alusta alkaen selittää niin mun/muiden ei tarvitsisi onkia sulta näitä tietoja
eli toi radio navi.. anteeksi kun olen olemassa!Speed costs, how fast you wanna go?
Comment
-
Comment