Announcement

Collapse
No announcement yet.

Navigoinnin kielenvaihto????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • iikka
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 2597
    • Oulu

Navigoinnin kielenvaihto????

eli mulla on tossa 328 pienellä näytöllä tuo navi/ajotietokone/muut säädöt.. saako sen saksan kielen vaihdettua noista valikoista, esim. englanniksi.. suomen kieltä tuskin saa valikoihin!
    Speed costs, how fast you wanna go?
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

Originally posted by iikka View Post
    eli mulla on tossa 328 pienellä näytöllä tuo navi/ajotietokone/muut säädöt.. saako sen saksan kielen vaihdettua noista valikoista, esim. englanniksi.. suomen kieltä tuskin saa valikoihin!
    Onko vm 98/99? Onko valikossa tällä hetkellä muita kielivaihtoehtoja menu->set valikossa?
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

Comment

• iikka
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2003
      • 2597
      • Oulu

elikkä auto on 11/99... tonne menuun mene niin enpä mä sieltä mitään löydä muutako kajareitten säädöt, ajotietokoneen jotain tietoja, navi,

Comment

• Rahu
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2002
        • 6464
        • Tuusula

Onko sulla siis radio navi vaiko ihan oikea navi missä näkyy myös kartta???

Kannattais ens kerralla vähän tarkemmin alusta alkaen selittää niin mun/muiden ei tarvitsisi onkia sulta näitä tietoja
        BMW Service
        P.o4oo925441
        [email protected]
        Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
        Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

Comment

• iikka
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2003
          • 2597
          • Oulu

Originally posted by Rahu View Post
          Onko sulla siis radio navi vaiko ihan oikea navi missä näkyy myös kartta???

Kannattais ens kerralla vähän tarkemmin alusta alkaen selittää niin mun/muiden ei tarvitsisi onkia sulta näitä tietoja

eli toi radio navi.. anteeksi kun olen olemassa!

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎