Ei ole tietoa noista Bonn merkkisistä, mutta ei paljon enempää tarvitse maksaa esim. Bosch Silver 90 Ah akusta. Se on ainakin hyväksi todettu omassa autossa. Motonetistä saa noita edullisesti. Eihän noita akkuja kuitenkaan niin usein tarvitse vaihtaa että kannattaisi muutaman euron säästön takia ostaa tuntemattoman merkkistä. Jos jollain toisella on hyviä kokemuksia Bonn merkkisestä niin se onkin toinen juttu...
Ei ole tietoa noista Bonn merkkisistä, mutta ei paljon enempää tarvitse maksaa esim. Bosch Silver 90 Ah akusta. Se on ainakin hyväksi todettu omassa autossa. Motonetistä saa noita edullisesti. Eihän noita akkuja kuitenkaan niin usein tarvitse vaihtaa että kannattaisi muutaman euron säästön takia ostaa tuntemattoman merkkistä. Jos jollain toisella on hyviä kokemuksia Bonn merkkisestä niin se onkin toinen juttu...
Janne
No nyt on sitten Bonn testissä.
Entinen saksantuonti patteri hyytyi -32C asteessa lopullisesti ja oli kiire
saada uusi akku tilalle. Käytännössä sopivia oli tarjolla paikallisessa Akku-neliössä tuo Bonn ja sitten tuplasti kalliimpi Exide (175€)..jäi Exide ostamatta.
Ainakin tänään hyrähti iloisesti käymään
Tosin esilämmitettynä, vaikka eipä tuo akku siellä takapenkin alla taida kovin
häävisti lämmitä vaikka on sisätilanlämmitin puhaltamassa.
Pitää varmaan yöksi avata takapenkki jos kelit jatkuu -30 C tuntumassa..
Oli muuten Bonn saanut 7,5 arvosanaksi jossain TM:n testissä kun voittaja taisi saada 8,6.
Pitää varmaan yöksi avata takapenkki jos kelit jatkuu -30 C tuntumassa..
Ei sitä penkkiä tartte availla
Itellä ainakin zap tai mikälie jakso -36 ilman tolppaa ym. tysäyttää käyntiin ja akku on pellin alla pakkasessa!
Kertoile sit miten käy, jos bonni antautuu ennen aikoja, mut kyllä nämä nykyset, oli sit merkki mikä vaan pelaa ihmeen hyvin.
Mahtuuko kuinka hyvin tommonen 90Ah sinne penkin alle?
Jäikö jopa ylimääräistä tilaa?
Ihan hyvin se sinne istui, korkeus on juuri oikea. Leveyssuunnassa hieman leveämpi kuin entinen eli joutui vähän kikkailemaan akun pohjakiinnikkeen kanssa.
Comment