Miten konepellin saa avattua kun jalkatilassa oleva avauskahva on aivan tunnoton, eli ilmeisesti vaijeri poikki? Autona e36.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Miten konepelti auki?
Collapse
X
-
lukon sai muistaakseni jotenki avattua ruuvimeissellillä sieltä munuaisten välistä ku aikansa tappeli...-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
-
-
Auton edestä katsottuna, poista vasen munuainen. Sitten katso vasempaan yläviistoon sinne syylärin päälle. Siellä näkyy noin 3-4 senttiä sitä vaijeria. Koita saada sen ympäri narua, rautalankaa, tai kaiutinpiuhaa. Itse käytin kaiutinpiuhaa. Sitten vain vedät siitä, ja pitäisi aueta. Itselläni oli sama vika omassa e36:ssa.On helppo arvioida menonsa. Sen kun vaan lisää kymmenen prosenttia tuloihinsa
Comment
-
-
Originally posted by Tontza1982 View PostAuton edestä katsottuna, poista vasen munuainen. Sitten katso vasempaan yläviistoon sinne syylärin päälle. Siellä näkyy noin 3-4 senttiä sitä vaijeria. Koita saada sen ympäri narua, rautalankaa, tai kaiutinpiuhaa. Itse käytin kaiutinpiuhaa. Sitten vain vedät siitä, ja pitäisi aueta. Itselläni oli sama vika omassa e36:ssa.
Comment
-
-
Mulla vähän samaa ongelmaa e36:ssa. Avausvipu aukaisee apukuskin puoleisen lukon, muttei palauta sitä vaijeria sinne lukkoon, eli konepeltiä ei saa siltä puolelta kiinni.
Kuskin puolelta lukko pongahtaa puoleen väliin saakka auki, mutta ei niin ylös että saisi konepellin vivusta auki. Eli siis mikään ei toimi niinkuin pitäisi...Köyhyys ei ole ilo, vaikka se rikkaita naurattaakin.
Comment
-
-
No mulla on kans nyt silleen, että konepellin avauskahva on kyl jäykkä, mut siit ei tapahdu mitn... Apukuskin puoleinen lukko tuntuu olevan auki kun peltiä saa siit nostettua ylös ja eikä se puoli edes lukitu jos painaa kiinnipäin.. MUtta sitten taas kuskin puoleinen lukko ei oo auki yhtään eli ei saa peltiä auki...
Mitähän nyt kannattais tehä? Onkohan vaijeri jääny johonki väärään väliin jumiin vai mikä siin voi olla...Nyt
BMW 330e g21 M-Sport
Ennen
BMW 320d f31 M-Sport, BMW 320d f30, BMW 520d e60, BMW 520d e61, BMW 330d e90, BMW 320 e46 cabi, Audi A4 S-line 2.0 TDi B7, BMW ALPINA D10, BMW 330 xia feislift e46, BMW M5 e39, BMW 535 e39, BMW 730 e38, BMW 328 coupe e36, BMW 525 TDSa e34, BMW 324 TDic e30, BMW 320 coupe e36, VW Golf mkII 1.8i
Comment
-
-
Noniin lainaanpa tätä niin ei tarvii uutta tehdä :think Mulla ei siis oo ongelmana se, että kuinka saan konepeiton auki kun onnistuu vielä kabiinista vaijerin päästä pihteillä tms. nykien. Mutta nytten kun hommasin uuden kahvan ja vaijerin niin tarvisin teiän neuvoja, jotka on joskus vaihtanu sen vaijerin tai tietää miten se vaihetaan.. Onko sitä mahollista saada paikalleen siten, että kiinnitän hytin puolelta uuden vaijerin entisen jatkoksi ja sitten konehuoneen puolelta nykin vanhaa pois ja samalla uutta tilalle Vai onko tähänki joku oikeaoppinen tapa millä säästyy turhalta purkamiselta ja taistelulta.. Vastailkaa nopiaa miten ite ootte tehny tai nähneet jonku tekevän ku ois tarkotus nyt viikonloppuna se vaihtaa.. kiitokset jo etukäteen vastauksista..
Edit: niin ja e36 oli siis se munki ruoskaLast edited by ELekki; 27-07-2007, 16:22.
Comment
-
Comment