Originally posted by Hemi
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Takalasien tummennus apua??
Collapse
X
-
Originally posted by HemiNiin ei muuten mutta kun Hyundain Recaro/keipereihin ei saa valkoista nahkasisustusta ainakaan tehtaalta.Rälläkkä is the only way...
Comment
-
-
Mulla on nyt ikkunat irrotettuna kun kerta lähtivät niin helposti. mun mielestä on paljon helpompi tummentaa ikkunat irrotettuna, leikkaa kalvon vähän ylimittaan ja sitten lopuks leikkaa kalvon vaikka mattoveitsellä ikkunan reinoja pitkin. takasivuikkunat lähtee pois kun ottaa kaks mutteria irti vaan, toinen on mutteri on siinä ylhäällä vaatekoukun takana eli vaatekoukku vittuun ja sen takana oleva mutteri pois. toinen pultti on alempana mustan pyöreän tulpan takana. sittenpä ikkuna lähtee helposti pois imukupilla. takaikkunassa on vaan se lukkolista siinä ikkunatiivisteessä, se pois niin lähtee ikkuna helvettiin
Comment
-
-
Originally posted by HemiEikö kukaan ole maalannut laseja?
Jos lasit saa irti(ei liimalasi) niin kannattaa ottaa irti ne ja kalvottaa irtonaisina.
nm. 4 kertaa kalvottanut takalasin ennenkuin kelpasi.F31 328i M-Sport
Comment
-
-
Nii, miten ne e30:sen sivuikkunat lähtee helposti irti?? Missä päin se toinen ruuvi niinku on? ikkunan alapuolella?? Ja millä hiton imukupilla mä niitä irrottelen ku en semmosta omista... Lähteekö se niinku sisään päin irti? Ne tiivisteet on meinaan tosi tiukalla siel sisä puolella.Miksi tyytyä yhteen, kun voi saada kaksi..
Comment
-
-
Tiedän kyllä tämän paikallaan maalattavan suihkepullomaalauksen mahdottomuuden. Nyt tietenkin lasit irroitetaan(liimalaseista huolimatta) ja ne maalataan maalaamossa. Maalikalvon tasaisuus ja pölyttömyys ei siis olisi ongelma. Tarkoitus olisi tummentaa lasit portaattomasti tummeneviksi sivulaseista alkaen. Eli etusivulasin takaosassa tummennusta olisi jo jonkin verran enemän kuin etuosassa, jossa tummennusta ei olisi vielä juuri lainkaan. Tällä voitaisiin saada efekti jossa auton kaikki lasit näyttäisivät suhteellisen tummilta, ja ilman järkyttävää etu ja takasivulasin kontrastieroa(wagon efektiä?!).
Comment
-
-
Originally posted by fastballNii, miten ne e30:sen sivuikkunat lähtee helposti irti?? Missä päin se toinen ruuvi niinku on? ikkunan alapuolella?? Ja millä hiton imukupilla mä niitä irrottelen ku en semmosta omista... Lähteekö se niinku sisään päin irti? Ne tiivisteet on meinaan tosi tiukalla siel sisä puolella.
edit: Mahtaako se alempi ruuvipaikka tulla esiin kun ottaa takaa sivupahvin pois. en muista, tuli vaan mieleen
Comment
-
-
Hemi:
Tuo maalaus voisi olla kokeilemisen arvoinen yritys nimenomaan noin tehtynä. Kerrohan kokemuksia jos satut sen tekemään kuvien kera.
Takasivulasit lähtevät kun 2 ruuvia on irti niin toinen jaloilla varovasti polkasee sisältä ja toinen ulkopuolelta ottaa kopin :wink: .
Takaisinlaitto vaatii sitten pikkasen esim fairyvettä ja sopivan narun(4-5mm) jonka saa menemään tiivisteen uraan. Sitten narulla vedetään tiiviste paikoilleen.F31 328i M-Sport
Comment
-
Comment