Announcement

Collapse
No announcement yet.

PDC antureiden erot pre2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rville
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2003
    • 290
    • Pori

    PDC antureiden erot pre2000

    Onko kukaan tutustunut peruutustutkanantureiden sielunelämään niin paljoa, että pystyisi sanomaan onko eri antureilta tuleva signaali jotenkin "korvamerkittyä"?
    Eli ainakin vanhemmassa soikealla tunnistinosalla varustetuissa antureissa on liittimessä haitta joka on eri kohdassa riippuen mikä anturi kyseessä.
    Kysymys siis lyhykäisyydessään, voiko tuon haitan ottaa kokonaan pois jolloin anturista tulee unisex-malli. Tästä tietytsi on se hyöty koska yleensä kuskin puolen anturi taitaa kärähtää, eli niitä ei saa helposti käytettynä, mutta muita tuntuisi löytyvän helpommin.

    - V -
    Käytössä Amerikkalainen sähkövatkain... , vaimolla f21, kun nautitaan otetaan 964 tallista
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

    #2
    Kyllä toimii noinkin, testattu on
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

    Comment

    • rville
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2003
      • 290
      • Pori

      #3
      ja näinhän se tosiaan on.
      Eli "soikean" anturin voi mattopuukon avulla sovittaa parhaaksi katsomaansa paikkaan ja toimii. Ainut kosmeettinen haitta ainakin omassa tapauksessani on se, että anturi on pystyssä kun muut vaakassa. Tästäkin päässee eroon mutta silloin menettää alkuperäiset kynnet joilla piuhat pysyvät kiinni. Tähän lienee vastaus jeesusteippi...
      Käytössä Amerikkalainen sähkövatkain... , vaimolla f21, kun nautitaan otetaan 964 tallista

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎