Onko kukaan tutustunut peruutustutkanantureiden sielunelämään niin paljoa, että pystyisi sanomaan onko eri antureilta tuleva signaali jotenkin "korvamerkittyä"?
Eli ainakin vanhemmassa soikealla tunnistinosalla varustetuissa antureissa on liittimessä haitta joka on eri kohdassa riippuen mikä anturi kyseessä.
Kysymys siis lyhykäisyydessään, voiko tuon haitan ottaa kokonaan pois jolloin anturista tulee unisex-malli. Tästä tietytsi on se hyöty koska yleensä kuskin puolen anturi taitaa kärähtää, eli niitä ei saa helposti käytettynä, mutta muita tuntuisi löytyvän helpommin.
- V -
Eli ainakin vanhemmassa soikealla tunnistinosalla varustetuissa antureissa on liittimessä haitta joka on eri kohdassa riippuen mikä anturi kyseessä.
Kysymys siis lyhykäisyydessään, voiko tuon haitan ottaa kokonaan pois jolloin anturista tulee unisex-malli. Tästä tietytsi on se hyöty koska yleensä kuskin puolen anturi taitaa kärähtää, eli niitä ei saa helposti käytettynä, mutta muita tuntuisi löytyvän helpommin.
- V -
Comment