Originally posted by Laxa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kuuluuko vilkkujen vilkkua ovia kiinni laittaessa?
Collapse
X
-
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
Originally posted by Clavurion View PostNäemmä variaatiota löytyy. Nämä vilkautukset saa todennäköisesti kustomoitua haluamakseen ohjelmoimalla avainmuisti merkkiliikkeessä.Jos mä oisin sä ni kuka sä sit oisitkaan?
E30 325i Cabrio M-Tech II -91
EX: G30 Sedan 520d A xDrive -17
EX: E61 530xdAT -07
EX: E60 520dA Sedan -08
EX: F30 320dA xDrive Sport -13
EX: E39 530dAT -02
EX: E36 320iA -91
EX: R1150RT -03
Comment
-
-
Originally posted by hazys View PostTässä ei ole tarkoitus selvittää vilkkujen hyötyä ja niiden filosofiaa, vaan tarkoitus on saada selville onko tälläinen käyttäytyminen (vilkkuu kerran) normaalia vai pitääkö ne saatanan vilkut koodata uudestaan?!
Eli pointti + vastaus kysymykseesi: Taitaa olla normaalia eikä kuulu vilkkua avatessa.
Comment
-
-
Olen painiskellut e36 Touringin väärien hälytysten kanssa jo jonkin aikaa.
Aiheeseen se liittyy siten että omassani kaksoisvilkautus tapahtuu AINA kun hälytys on tapahtunut.
Omassa tapauksessani takaluukulta.Eli se ei ole riittänyt että hälyt ovat menneet päälle,avaimesta ovet heti hälytyksen tullessa auki,ei kaksoisvilkautusta,vaan se ,että hälytys on kestänyt sen 5 minuuttia ja vaiennut.Tämän jälkeen tulee kaksoisvilkautus merkiksi siitä että siellä on yritetty bylsiä esmes vanteita tms.
Jostain luin että tuon kaksoisvilkautuksen saa koodattua ovien aukaisemisen yhteyteen TAI noille tulleille hälytyksille.
Voi olla täysin väärää tietoa mutta näin se mulla menee.
Ovia sulkiessa vilauttaa aina kerran.
Comment
-
-
Originally posted by petri-- View PostEikös se näytä olevan ihan normaalia, kun x ihmistä kertoo, että ilman hälyä olevat autot vilkuttavat vain kerran suljettaessa, hälyllä olevat sekä että?
Eli pointti + vastaus kysymykseesi: Taitaa olla normaalia eikä kuulu vilkkua avatessa.W204 C350 AMG
Toyota Corolla 1.3XI 16V
Ex: E39 530i M-Sport, E39 523i, E34 520i turbo, E30 320iM, E30 318i
Comment
-
Comment