Announcement

Collapse
No announcement yet.

Helma kuplii

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Normi
    Newbiemmer
    • May 2007
    • 15

Helma kuplii

juuh, elikkäs pesin auton sitte huomasin että apparin puolen etu helman maalipinta vähän kuplinu (enne pesuu ei ollu mit) parit semmoset pienet möykyt siinä sit painoin yhtä nii lens vettä vaa sieltä sisältä .. nii mietin vaa että mitä kannattais sille tehä et alkaako ruostuu kui nopee ja miten se tolleen alkaa yhtäkkiä kuplimaan Oo :think
  • V-Power
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2006
    • 1333
    • Varsinais-Suomi

Mulla oli täysin sama juttu.noin peukalon pään kokonen kupla takalokarin yläpuolella ja mäkin puhkasin sen ni vedet tuli myös pihalle.siinä on sinkki alla ni ei muutakun paikkaväriä ja lakkaa päälle,niin ainakin mä tein.Mulla on korinväri paikkamaali ja paikka lakka.saa niin suht siistin,ei sille juuri muuta voi,maali siihen on jokatapauksessa päälle saatava.

Muilla kokemuksia :think itse pesen auton aina käsin,työpaikan painepesureilla.Voisikohan johtua esim. turhan korkeista paineista :think
    E36 95 316i Sedan
    E39 97 540i Touring
    E46 99 320Ci Coupe
    E53 01 X5 4,4 V8
    E65 05 730d
    F10 11 523i Sedan
    F90 08 320i Sedan

Comment

• hoge
      Bimmer Rookie
      • Oct 2003
      • 172
      • Helsinki

Joskus oon saanu painepesurilla aikaseks tuollaisen samanlaisen ilmiön, mut ne vehkeet on kyl ollu jälkeenpäin maalattuja. Kait se vesi menee läpi sitten jos läheltä, kovalla paineella pistää menemään.

Comment

• V-Power
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2006
        • 1333
        • Varsinais-Suomi

tuo mun kiesi ei ole kyllä jälkeenpäin maalattu.maalauksen tarpeessa tosin!
        ite tulee laskettua kyllä varmaan pikkasen liian läheltä no onneksi ei oo enempää noita kuplia tullut!
        E36 95 316i Sedan
        E39 97 540i Touring
        E46 99 320Ci Coupe
        E53 01 X5 4,4 V8
        E65 05 730d
        F10 11 523i Sedan
        F90 08 320i Sedan

Comment

• välikala
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 1385
          • espoohillgang

Lakkapintaan on osunut joku kivi tai muu kova joskus joka on tehnyt pienen halkeaman jota ei silmillä näe. Painepesurista riippuen ammut 60-150 bar:illa vettä siihen halkeamaan joka antaa sitten hieman periksi ja päästää vettä maalipinnan alle. Tästähän koko hoito johtuu.
          Ammu samaan kohtaan 5minuuttia niin rakko on luultavasti kämmenesi kokoinen.
          http://www.needgood.com
          e30 the one and only

Comment

• Normi
            Newbiemmer
            • May 2007
            • 15

ei ala kumminkaan ruostumaan sieltä kovinkaan helposti? autohan on tommonen 92 325 orkkis hopee

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎