Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sähköinen takaverho

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aatu78
    Newbiemmer
    • Aug 2007
    • 13

Sähköinen takaverho

Moro vaan kaikki.

Mulla tuli semmonen ongelma että heitti tuo sähköinen takaverho toimimasta :think

Sulake on ehjä ja verhon moottorista kuuluu napsahdus kun yritän ajaa sitä mutta verho ei vaan nouse...
    Onkohan kellekkään sattunut samanlaista ongelmaa ja tietäis mistä kenkä puristaa...

Pirssi on Bmw 740 E38 -95
  • kake
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2002
    • 590
    • Kerava

Originally posted by aatu78 View Post
    Moro vaan kaikki.

Mulla tuli semmonen ongelma että heitti tuo sähköinen takaverho toimimasta :think

Sulake on ehjä ja verhon moottorista kuuluu napsahdus kun yritän ajaa sitä mutta verho ei vaan nouse...
    Onkohan kellekkään sattunut samanlaista ongelmaa ja tietäis mistä kenkä puristaa...

Pirssi on Bmw 740 E38 -95
    http://www.csparks.com/bmw/SunScreen/index.xml <- tuolla on kuvia systeemistä avattuna. Itsellä oli mennyt hampaat siitä isosta pyörästä.
    Tallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino

Comment

• tomiboy
      Bimmer Rookie
      • Sep 2007
      • 34

mikähän mahtais sitte mun vikana olla kun yrität laskee alkaa vaan rytisee ja tärisee mut ei laskeudu. :/

Comment

• joni88
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2008
        • 308

nostetaas vanhaa...

minulla juuri sama ongelma, nousee hyvin, ei ongelmia, mutta ei laske ilman että auttaa kädellä ja rytisee niin perkeleesti... mikä avuksi?

OT: onnistuuko keneltäkään ostoilmoituksen teko? itellä tössää siihen kun painaa "SUBMIT" niin ei mene siitä etenpäin, ja ollut niin jo pari pvä....
        G11 740e

Ex: Ford Probe, Vw Golf, Mitsubishi Galant, Vw Golf, Peugeot 205, Honda CRX, Volvo 360, Ford Taunus, Dodge Aspen, Ford Taunus, Ford Probe, Audi S4, Volvo 850, Audi A6, Toyota Aristo, Seat Leon, 540 e39, Fiat Coupé, Alfa Romeo 156, 750 e38, MB CLK, MB SLK, VW Jetta, Seat Ibiza, 118d e87, Z4 e85, Audi A5, Alfa Romeo Mito, 530da e60, MB CLS, Porsche Cayenne, Audi A6, Maserati QP, Range Rover, M3 e93, M6 e64, MB S600L, 750iL xDrive F02, Maserati QP, MB CLS, F13 640d, Tesla Model S 85d

Comment

• kaol
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 5007
          • Ilmajoki

Ison rattaan hampaat sieltäkin on mennyt.

Ja tuosta uuden topicin luomisesta: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...94&postcount=4
          Kokeilemalla se selviää...

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎