Announcement

Collapse
No announcement yet.

webasto ja m-sport paketti yhdessä????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • motorbreath
    Newbiemmer
    • Nov 2007
    • 2

webasto ja m-sport paketti yhdessä????

kertoisiko joku miksi lisävarusteena otettava webasto ei sopisi yhteen m-sport korisrj:n kanssa??mulle tulisi uusi 325 bemu ensi tammi/helmikuussa.autoliike kovasti ilmoitti että kyseiset osat eivät sopisiyhteen.syytä en tiedä.jos m-sport ei sovi sopiiko joku muu korisrj.jos m-sportin saa jotenkin laitettua kiinni niin laitan sitten itse kun autoliikkeenasentaja ei sitä luvannut laittaa
  • jones69
    BTCF Member
    • Dec 2005
    • 510
    • Myrskylä

Voipi olla että vakiolämmitin sijaitsee siinä jossain puskurin takana tuossa autossa... En tiedä mutta oletan?! Ja M sport puskin on eri muotoinen joten onhan se mahdollista ettei se vaikka mahdu sinne...Voihan tuohon asentaa webaston/eberin jälkikäteenkin joka voi olla jopa fiksumpi vaihtoehto kun bmw:n orkkis webasto( helpompi korjata[esim. ohjainlaiteviat yms.], helpompaa lisätä varusteita, kuten kaukosäädin, telestart jne...). Toisaalta onhan noita nähty jälkiasennettuja hirveitäkin räpellyksiä että tosiaan kannattaa katsoa hyvä paikka asennukseen...
    E91 320d ///M-Sport "Voll"

E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"

Comment

• kumiorava
      Bimmer Fanatic
      • Oct 2007
      • 200
      • Helsinki

Originally posted by motorbreath View Post
      kertoisiko joku miksi lisävarusteena otettava webasto ei sopisi yhteen m-sport korisrj:n kanssa??mulle tulisi uusi 325 bemu ensi tammi/helmikuussa.autoliike kovasti ilmoitti että kyseiset osat eivät sopisiyhteen.syytä en tiedä.jos m-sport ei sovi sopiiko joku muu korisrj.jos m-sportin saa jotenkin laitettua kiinni niin laitan sitten itse kun autoliikkeenasentaja ei sitä luvannut laittaa
      Tilasin noin kuukausi sitten e91 330xiT M-sportin ja siihen lykätään Eberi jälkiasenteisena BMW myyjällä kunhan saapuu Suomeen vuodenvaihteessa. Myyjä kertoi, että tehdasasenteinen "pysäköintilämmitin" on keskieuroopanversio, eikä sovellu Suomen talveen. Eberi jälkiasenteisena tuli maksamaan 2890 euroa. Tuo M-sport sulkee pois tehdasasenteisen lämmittimen, mutta ei ainakaan myyjän mukaan jälkiasenteista..
      F10 520d xDrive '16

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎