kertoisiko joku miksi lisävarusteena otettava webasto ei sopisi yhteen m-sport korisrj:n kanssa??mulle tulisi uusi 325 bemu ensi tammi/helmikuussa.autoliike kovasti ilmoitti että kyseiset osat eivät sopisiyhteen.syytä en tiedä.jos m-sport ei sovi sopiiko joku muu korisrj.jos m-sportin saa jotenkin laitettua kiinni niin laitan sitten itse kun autoliikkeenasentaja ei sitä luvannut laittaa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
webasto ja m-sport paketti yhdessä????
Collapse
X
-
Voipi olla että vakiolämmitin sijaitsee siinä jossain puskurin takana tuossa autossa... En tiedä mutta oletan?! Ja M sport puskin on eri muotoinen joten onhan se mahdollista ettei se vaikka mahdu sinne...Voihan tuohon asentaa webaston/eberin jälkikäteenkin joka voi olla jopa fiksumpi vaihtoehto kun bmw:n orkkis webasto( helpompi korjata[esim. ohjainlaiteviat yms.], helpompaa lisätä varusteita, kuten kaukosäädin, telestart jne...). Toisaalta onhan noita nähty jälkiasennettuja hirveitäkin räpellyksiä että tosiaan kannattaa katsoa hyvä paikka asennukseen...E91 320d ///M-Sport "Voll"
E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"
-
-
Originally posted by motorbreath View Postkertoisiko joku miksi lisävarusteena otettava webasto ei sopisi yhteen m-sport korisrj:n kanssa??mulle tulisi uusi 325 bemu ensi tammi/helmikuussa.autoliike kovasti ilmoitti että kyseiset osat eivät sopisiyhteen.syytä en tiedä.jos m-sport ei sovi sopiiko joku muu korisrj.jos m-sportin saa jotenkin laitettua kiinni niin laitan sitten itse kun autoliikkeenasentaja ei sitä luvannut laittaaF10 520d xDrive '16
Comment
-
Comment