Announcement

Collapse
No announcement yet.

Puhelin ongelma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aaapeli
    Newbiemmer
    • Dec 2007
    • 13

Puhelin ongelma

Elikkä alkuperäinen puhelin kyselee kaikenmaailman koodeja kun sen avaa.Mulla oli se käytössä jo joskus aikasemmin ja pelitti hyvin,mut jouduin ottaan liittymän muuhun käyttöön ja ny kun tilasin uuden liittymän ei tää toimikkaan.osaako joku valaista ton käytössä kun toi saksankieli on vähä hakusessa.
  • GOOFY
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2005
    • 4139
    • .

Originally posted by Aaapeli View Post
    Elikkä alkuperäinen puhelin kyselee kaikenmaailman koodeja kun sen avaa.Mulla oli se käytössä jo joskus aikasemmin ja pelitti hyvin,mut jouduin ottaan liittymän muuhun käyttöön ja ny kun tilasin uuden liittymän ei tää toimikkaan.osaako joku valaista ton käytössä kun toi saksankieli on vähä hakusessa.
    mulla on joku 7000 sarjan nokialainen ja siinä on ainakin ihan suomen kieli. kannattaapi varmaan käyttää sitä puhelinta siellä liikkeessä mistä ostettu, onko takuuta jäljellä...
    E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.

Comment

• Aaapeli
      Newbiemmer
      • Dec 2007
      • 13

Originally posted by GOOFY View Post
      mulla on joku 7000 sarjan nokialainen ja siinä on ainakin ihan suomen kieli. kannattaapi varmaan käyttää sitä puhelinta siellä liikkeessä mistä ostettu, onko takuuta jäljellä...
      No joo jäi mainittematta että auto on e34 540 ja puhelin vuodelta 1994 eli alkuperäinen saksassa asennettu.Ei taida olla takuuta jäljellä.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎