"kellertävät" sumuvalot on karmeet!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• tepi_
    replied
    Originally posted by MooMoo View Post
    eipä noi ookkaan mikkään +90%, niissä on pelkästään värilämpötila 5000K, eikä noita myydä ees suomessa, kun ei oo E-hyväksytyt, mut mitäpä sit.. Eli ei ne kovin kirkkaat oo, mut mukavan väriset, just esim sumareihin, jos näön vuoks haluaa. Ite mulla on vissii päälle 3kk nyt ollu lyhkäsissä, ja kummatkin veillä ehjiä..
    No mistäs noita saa ostettua?:think

EDIT: Hups,tuolta linkistähän nuita näyttää saavan,ja vielä ilmaisella rahdilla.
    Last edited by tepi_; 02-02-2008, 08:06.

Leave a comment:

• jonne
    replied
    ei kannata

Originally posted by peto2 View Post
    jos ajovaloissa on 6000-8000K tai kylmemmät xenonit nii millään hehkulangallisella ei pääse samaan sävyyn.. xenon sumareihin vain jos värin muutoksesta on niin paljon hyötyä..

Hyväksymättömiä xenoneita katsotaan kieroon katsastuksissa.
    Tulee merkintä uudelle otteelle eikä siitä pääse eroon. Siis korjauskehotus.
    Eivät katsastajat sokeita ole.

Ja muutenkin, joku tolkku vastaantulijoiden häikäisyssä pitää olla vaikka maailma noin ylipäätään oman navan ympärillä pyöriikin.

Leave a comment:

• hoikkas
    replied
    Originally posted by hoikkas View Post
    Jep, värisävyä tässä olen itse hakemassa, joten saa nähdä mitä sieltä tulee...
    Ja sitten vois vaikka päivittää uuet talvifotot, jos Turun Tomi vois kuvailla
    Voihan vitalis peto2, ei tässä mitään hyötyä haeta! Vaan vähän fiilistelyä, et kaikki valot eessä ois samaa kirkasta sävyä...

Leave a comment:

• peto2
    replied
    jos ajovaloissa on 6000-8000K tai kylmemmät xenonit nii millään hehkulangallisella ei pääse samaan sävyyn.. xenon sumareihin vain jos värin muutoksesta on niin paljon hyötyä..

Leave a comment:

• hoikkas
    replied
    Originally posted by MooMoo View Post
    eipä noi ookkaan mikkään +90%, niissä on pelkästään värilämpötila 5000K, eikä noita myydä ees suomessa, kun ei oo E-hyväksytyt, mut mitäpä sit.. Eli ei ne kovin kirkkaat oo, mut mukavan väriset, just esim sumareihin, jos näön vuoks haluaa. Ite mulla on vissii päälle 3kk nyt ollu lyhkäsissä, ja kummatkin veillä ehjiä..
    Jep, värisävyä tässä olen itse hakemassa, joten saa nähdä mitä sieltä tulee...
    Ja sitten vois vaikka päivittää uuet talvifotot, jos Turun Tomi vois kuvailla

Leave a comment:

• MooMoo
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    mulla on ollu philipsin blue visionit keulalla n.20tkm/vuoden hienosti pelaa.. en tie antaako valmistaja takuuta mutta myyjäliike anto vuoden takuun
    Vaikka kestävyytten ei liitykään, niin itelläkin oli ennen Blue Visionit, mutta ne ei kyllä samaa värisävyä ollut kun esim xenonit..
    Last edited by MooMoo; 02-02-2008, 01:10.

Leave a comment:

• MooMoo
    replied
    Originally posted by VK982 View Post
    Täytyy sanoa että noista philipsin ja airamin " +90% kirkkaammat ja xenoon look like" polttimoista on vähän huonoja kokemuksia kestävyyden kannalta.. Työpeleissä käyttöiäksi tuli n. 2kk max.(joka päivä liikkeellä ja muutama sata km päivään)

Last edited by MooMoo; 02-02-2008, 01:09.

Leave a comment:

• peto2
    replied
    mulla on ollu philipsin blue visionit keulalla n.20tkm/vuoden hienosti pelaa.. en tie antaako valmistaja takuuta mutta myyjäliike anto vuoden takuun

Leave a comment:

• VK982
    replied
    Täytyy sanoa että noista philipsin ja airamin " +90% kirkkaammat ja xenoon look like" polttimoista on vähän huonoja kokemuksia kestävyyden kannalta.. Työpeleissä käyttöiäksi tuli n. 2kk max.(joka päivä liikkeellä ja muutama sata km päivään)

Leave a comment:

• MooMoo
    replied
    http://www.autolamps-online.com/halo...sioncentre.htm noi polttimot on aika lähellä xenonien väriä. Itellä tommoset lyhkäsissä.. Ja pääsee aika paljon halvemmalla kun xenoneiden kans, kun sumareissa ei vältämättä sitä valotehoo niin kauheesti tartte olla, nin noilla saa sen värin aika halvalla miellyttävämmäks.

Noista kuvista mäkee ton valon värin aika hyvin http://www.volvere.fi/xenon3.htm
    Last edited by MooMoo; 01-02-2008, 23:53.

Leave a comment:

• VK982
    replied
    Ostopaikka.comista ostettut h8 sarjat 6000k . samalla tuli nuo annelit päivitettyä.

Leave a comment:

• Laxa
    replied
    Originally posted by VK982 View Post
    http://koti.mbnet.fi/vk982/Bongattua./valo2.JPG

Jos minäkin osasin laittaa nämä,niin osaat sinäkin..
    turhissa kuvissa ennen ja jälkeen kuvat.
    Mikä setti tuossa sumareissa on?

Leave a comment:

• VK982
    replied

Jos minäkin osasin laittaa nämä,niin osaat sinäkin..
    turhissa kuvissa ennen ja jälkeen kuvat.

Leave a comment:

• JonasG
    replied
    Originally posted by hoikkas View Post
    :think... noin siinä kait käy...
    Niissä parkkipolttimoissa on ainakin se, että ajotietokone ei tykkää. Se jää herjaamaan ja huutamaan sitä BLING BLING -kongia... Ja voihan sitä vastuksia viritellä, mutta tuo sumarien sijainti on vähän kinkkisempi kuin esim. parkkivalojen kanssa. Ainakin e39:ssä on niin paljon konehuoneessa tilaan että ei mittään määrää

Sä oot JonasG ainakin niitä kiinan senoneita laittanu itelle, muistelin että ei ollut ihan poropeukalon hommia. Eli ei mulle!

Onko sulla Rarermeister tai tutulla jokin kokemus niistä ultra-light ledeistä. Kuin on ollu sen ajotietokoneen kanssa...
    Laitoin ja otin yhtä nopeasti ne pois kun ne ei toiminut..Tosin bensa vehkeissä ei ole ollut ongelmia. Heitin orkkikset tilalle ja hyvin on toiminut. Ei toi tosiaan ole mikään vaikea homma toteuttaa.

Leave a comment:

• hoikkas
    replied
    Originally posted by JonasG View Post
    Kiina xenonia kehiin ja kädet ristiin että toimii.
    :think... noin siinä kait käy...
    Niissä parkkipolttimoissa on ainakin se, että ajotietokone ei tykkää. Se jää herjaamaan ja huutamaan sitä BLING BLING -kongia... Ja voihan sitä vastuksia viritellä, mutta tuo sumarien sijainti on vähän kinkkisempi kuin esim. parkkivalojen kanssa. Ainakin e39:ssä on niin paljon konehuoneessa tilaan että ei mittään määrää

Sä oot JonasG ainakin niitä kiinan senoneita laittanu itelle, muistelin että ei ollut ihan poropeukalon hommia. Eli ei mulle!

Onko sulla Rarermeister tai tutulla jokin kokemus niistä ultra-light ledeistä. Kuin on ollu sen ajotietokoneen kanssa...

Leave a comment:

Working...