Pitäisikö tuossa kuvan ratissa palaa käynnistäessä Airbagvalo kohdassa SRS Airbag, vai missä se valo sijaitsee? Mulla ei pala ikinä mikään missään (kait), ja ilm. pitäisi?!? Hajotuskuvassa tossakohtaa ei kyllä ole edes polttimoa! :shock: HÄH TÄH?!?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Missä Airbag valo palaa?
Collapse
X
-
Henski
Re: Missä Airbag valo palaa?
Originally posted by KilpuriPitäisikö tuossa kuvan ratissa palaa käynnistäessä Airbagvalo kohdassa SRS Airbag, vai missä se valo sijaitsee? Mulla ei pala ikinä mikään missään (kait), ja ilm. pitäisi?!? Hajotuskuvassa tossakohtaa ei kyllä ole edes polttimoa! :shock: HÄH TÄH?!?
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do...x=110&y=86
-
Mittariston oikeassa alakulmassa. Valon tulisi syttyä ja sitten sammua käynnistäessä. Katsastuksessa ovat ainakin täälläpäin tarkkana tuon kanssa.
Itselläni oli edellisestä autosta valo poistettu. Kun laitoin uuden polttimon niin valo alkoi vilkkumaan. Olin tietysti ihan paineessa kun soitin ja kysyin niin korjaus voisi maksaa 3000 euroa ja vian selvittäminen saattaa kuulemma olla todella vaikeata. Mahdollisia vikoja ainakin ratti ja tunnistimet. No vein merkkiliikkeeseen ja siellä pistokkeessa katsoivat niin ei ollut mitään vikaa. Sanoi, että saattaa joskus vain alkaa vilkkumaan ja riittää pelkkä nollaus. Selvisin 30
eurolla. 8)
Comment
-
-
Selvisi vika, kun kävin piuhassa.
Kuskinpuolella laukaisupiirin vastus liian suuri. => pussi poistettu (räjähtänyt tai rikki), liitin irti tai piuhat poikki. Vaatii lisä tutkimuksia.
Ei kuitenkaan antanut muita vikoja. Esim pelkääjänpuolelta ei mitään! Joten siellä luulisi pussin olevan.
Ilmeisesti polttimo poistettu tai jotain?
Mystisintä on se, että auto on suomessaollessan käynyt jo kolme kertaa konttorilla (maahantuonti tark. + katsastus ja normi katsastus + autotohtori), ja yksi niistä oli niin että jo "omistin" auton. (Autotohtori)
Nooh, ei hätä ole tämännäköinen jos pussi puuttuu tai on paskana, niin uutta romarilta kiinni ja on the road. Onko muuten kaikki pussit samanlaisia, vai onko niissä rattikohtaisia eroja?
Ja voihan siellä olla tosiaan vaan piuhavikaa?!? Meinaan jotenkin tuntuis mystiselle, että jos auto on mällätty, niin ainoastaan pelkääjän bägi olisi laitettu?!? Eikö tunnukkin? :roll:
Tutkitaan!
Mitenkäs tuollaisen kuvan ratin avaus onnistuu? Akku irti ja 30 min odotusta => kaksi torx-ruuvia irti ja kansi lähtee. Vai kuinka se siitä itroaa??Now: 525xd -09
Ex: 330d -07
Ex: 328i -96
Comment
-
-
Originally posted by KilpuriSelvisi vika, kun kävin piuhassa.
Kuskinpuolella laukaisupiirin vastus liian suuri. => pussi poistettu (räjähtänyt tai rikki), liitin irti tai piuhat poikki. Vaatii lisä tutkimuksia.
Ei kuitenkaan antanut muita vikoja. Esim pelkääjänpuolelta ei mitään! Joten siellä luulisi pussin olevan.
Ilmeisesti polttimo poistettu tai jotain?
Mystisintä on se, että auto on suomessaollessan käynyt jo kolme kertaa konttorilla (maahantuonti tark. + katsastus ja normi katsastus + autotohtori), ja yksi niistä oli niin että jo "omistin" auton. (Autotohtori)
Nooh, ei hätä ole tämännäköinen jos pussi puuttuu tai on paskana, niin uutta romarilta kiinni ja on the road. Onko muuten kaikki pussit samanlaisia, vai onko niissä rattikohtaisia eroja?
Ja voihan siellä olla tosiaan vaan piuhavikaa?!? Meinaan jotenkin tuntuis mystiselle, että jos auto on mällätty, niin ainoastaan pelkääjän bägi olisi laitettu?!? Eikö tunnukkin? :roll:
Tutkitaan!
Mitenkäs tuollaisen kuvan ratin avaus onnistuu? Akku irti ja 30 min odotusta => kaksi torx-ruuvia irti ja kansi lähtee. Vai kuinka se siitä itroaa??Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04
Comment
-
-
Olisiko vaihdettu ratti kolmipuolaiseen jossa eri bagi kuin nelipuolaisessa?
Jos koodi ilmoittaa viaksi liiallisen vastuksen, ei kyseessä voi olla räjähtänyt bagi, koska tällöin vastusta ei ole lainkaan=bagin sytytinpanoksen herätinlanka poikki. Eli väärä vastusarvo voi oikeastaan/käytännössä tarkoittaa vain vääränlaisia osia systeemissä.
Tämän ikäisen bemun koko toiminnallinen bagisysteemi ei nykyisin maksa uutenakaan lähellekkään 3000e. Täydellisen purkuosapaketin hinta pyörii x2 bagillisessä(+vyöt+keskusyksikkö) n.700-900e:ssä.
Comment
-
-
Originally posted by HemiOlisiko vaihdettu ratti kolmipuolaiseen jossa eri bagi kuin nelipuolaisessa?
Jos koodi ilmoittaa viaksi liiallisen vastuksen, ei kyseessä voi olla räjähtänyt bagi, koska tällöin vastusta ei ole lainkaan=bagin sytytinpanoksen herätinlanka poikki. Eli väärä vastusarvo voi oikeastaan/käytännössä tarkoittaa vain vääränlaisia osia systeemissä.
Tämän ikäisen bemun koko toiminnallinen bagisysteemi ei nykyisin maksa uutenakaan lähellekkään 3000e. Täydellisen purkuosapaketin hinta pyörii x2 bagillisessä(+vyöt+keskusyksikkö) n.700-900e:ssä.
Comment
-
Comment