Elikkä mulla meni E46:sta dvd navi mykäksi. takana oleva soitin/tietokone todettiin rikkinäiseksi, joten onnistuin tilaamaan saksanmaalta uuden naviboksin joka oli fyysisesti samanlainen dvd-soitin, mutta koodattu X3:seen. Ikäväkseni totesin ettei se toimikkaan tossa systeemissä. Se lähtee kyllä pyörittään levyä ihan normaalisti ja valo syttyy siihen power kohtaan mutta ruutu pysyy pimeänä. mitä tehdä?? missä näitä voi koodata uusiksi, tai miten
Announcement
Collapse
No announcement yet.
navi pimeänä
Collapse
X
-
Ok.
mua vaan ihmetyttää se että se ei toimi suoraan se navi tossa e46:ssa koska x3:sen navin näyttö näyttää suht samanlaiselta kuin mulla. onko mitään tietoa pitäisikö ton laitteen toimia suoraan siinä, eli että toi laite ois rikki(Vaikkakin valmistettu 10/07) :think.
onko sulla mitään tarkempaa infoa sinne vdo siemensille, esim linkkiä tai muuta?
isot kiitokset ja kumarrus!
-Jaska
Comment
-
-
Eli mulla on se perus 16:9 näytöllinen navi ja mk4 mallinen, eli dvd pohjainen. Soittelin tänään VDO myyjälle ja se sano että x3 sähköt on uutta, jotain kaista tekniikkaa ja uusi navi saattaa olla koodattu toisin. E46 sähköt on myyjän mukaan vanhempaa peruspiuha systeemiä.
En sitten tiiä kuinka tietäväinen kaveri tuo myyjä oli, mutta ei auta kuin selvitellä lisää.
Comment
-
-
Originally posted by jaakoppi123 View PostEli mulla on se perus 16:9 näytöllinen navi ja mk4 mallinen, eli dvd pohjainen. Soittelin tänään VDO myyjälle ja se sano että x3 sähköt on uutta, jotain kaista tekniikkaa ja uusi navi saattaa olla koodattu toisin. E46 sähköt on myyjän mukaan vanhempaa peruspiuha systeemiä.
En sitten tiiä kuinka tietäväinen kaveri tuo myyjä oli, mutta ei auta kuin selvitellä lisää.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostMitä sä ostit uutta Saksasta? Näytön ja taka römut? Itse Navihan on sen DVD aseman sisälle rakennettu. Mutta mitä tuohon näyttöön/soittimeen tulee niin jos liittimet olivat samanlaiset, pitäisi toimia kunhan koodi kunnossa... Missä päin asustelet?
Ostin siihen vain uuden navilaskimen sinne takakonttiin, kun se aiempi oli saanut jostain kosteutta itseensä. Koitin sitten kaverin E39:stä dvd-naviboksia ja sillä boksilla navigaattorini toimi täysin. Tiesin siis, että vika on siinä dvd-asemassa ja että alkuperäinen näyttö on täysin toimiva. Nyt sain sen uuden laitteen ja on melkeen pakko olla niin että se on sitten koodattu erilain, tai että se uusi asema on rikki, mikä on kuitenkin epätodennäköstä?
Liittimet siinä ovat samanlaiset ja luulin tosiaan että kun asemat ovat päällisinpuolin täysin samanlaiset, ne olisivat myös samallatavalla koodatut .
Auto on Espoossa
Comment
-
-
Onkohan X3:ssakin navista olemassa radio navigation versio? Siihen tarkoitetussa mk4-navissa videolähdöt eivät ole toiminnassa. Tuon muuttaminen vaatii ohjelmiston päivityksen muutetun softalevyn avulla. NavCoderilla tuo ilmeisesti onnistuu suoraa ilman levyn muutosta. Merkkihuollon laitteilla tuo muutos ei taida onnistua.
Comment
-
-
Sattuuko näihin varaosa numeroihin?
65.90-6 942 908
65.90-6 971 953
65.90-6 920 182
65.90-6 983 312
65.90-6 951 629
65.90-6 969 263
65.90-6 957 604
65.90-9 154 053Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostSattuuko näihin varaosa numeroihin?
65.90-6 942 908
65.90-6 971 953
65.90-6 920 182
65.90-6 983 312
65.90-6 951 629
65.90-6 969 263
65.90-6 957 604
65.90-9 154 053
65.90-9 133 177-01
Ei näytä sattuvan! :think
Alarivissä lukee 145067 ja valmistettu ? 05-07
Comment
-
-
Todennäköisempää on ennemmin että navisi on rikki kun että se siinä on jotain muuta eroja, korkeintaan se voi olla radionavista peräisin. ebayn myyntipuheet eivät ole faktoja. Radionavin pystyn/pystyy koodaamaan helposti coloricsi eli näytölliseksi naviksi.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment