Missä sijaitsee Helsingin halvin tummennus paikka?? E46 Bemuun pitäisi saada lasit tummiksi. Missä liikkuu halvimmat hinnat?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lasien tummennus?? yhdistetty topikit
Collapse
X
-
Lasien tummennus?? yhdistetty topikit
Last edited by petrolhead; 10-01-2012, 17:41. Reason: yhdistelty about samannimisiä topikkeja 5 kpl. -petrolTags: None
-
-
Mulla :!: Pistä privaa jos kiinnostaa.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Originally posted by pe34kkaShinetecistä
E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Lasien tummennusesta
Hei,
nyt olisi vihdoinkin löytynyt se oikea. Eli Maanantaiina olen lähdössä Saksasta hakemaan 530 dat bemua vm.01 M-paketilla väri tietenkin ainoa oikea eli musta.
Eli autoon pitäisi saada lasien tummennukset (koirien takia), mutta itse en haluaisi laittaa kalvoja jotka ovat täysin mustat (emäntä taas tän vaihtoehdon kannalla ilman etusivuja). Ei mun mielestä näyttäisi hyvältä mustassa autossa. Olisinkin kysellyt, että mitä olette mieltä ja onko kokemuksia jos autoon laittaisi seuraavalla tavalla lasit tummaksi:
Vaihtoehto 1
Takalasi täysin tumma ja koko sivut jollain haalemammalla niin että takanta näkyisi vain koirista ääriviimat tms. Mikä olisi oikea kalvon tummuusaste tohon?
Vaihtoehto 2
Takalasi tumma, takasivut tummat, ja oviin jotkut vaalemammat?
Vaihtoehto 3
olin joskus näkevinäni sellaiset ns.peilikalvot jossain autossa ei kuitenkaan täyspeilejä niistä näki kuitenkin läpi. Onko suomessa laillista olla tollaiset kalvot?
Niin ja onko kellään tietoa saako Keski-Euroopassa olla tummennetut etusivuikkunat? Vai kannattaisiko suosiolla jättää etulasit tummentamatta? Silmälle sopsi paremmin jos koko kyljet olisivat tummat ns. yhtenäinen linja.
Olisiko jollain kuvia tummista farkuista joissa olisi tummennettuna lasit tai peilit yritin googlella löytää mut aika heikoksi jäivät tulokset.
Terveisin
RTBorn to be wild paitsi himassa
Comment
-
-
Mulla on omassa touringissa takalasi laitettu 20% kalvolla eli ei paljon näe läpi ja kaikki sivulasit 50% kalvolla. Minun mielestä sopii ainakin ihan hyvin tarkoitukseen. Sivulta katsottaessa kaikki näyttää yhtä tummilta, mutta perässä ajavat ei häiriinny koiran tuijotuksesta. Vielä kun on tumma sisusta autossa niin ei sitä koiraa sieltä paksista paljon näy. Voin laittaa kuvia jos tarvii.
Comment
-
-
Keski-Euroopassa on samalla tavalla kiellettynä etulasien tummennukset kuin Suomessakin, mutta todella monessa maassa siihen ei kiinnitetä samalla tavalla huomiota kuin Suomessa. Mulla oli yhessä autossa oston yhteydessä seuraavat tummennukset,ihan takalasi ja tavaratilan 5%, ja muut 50%, näytti mielestäni huonolta, ja muutinkin sitten seuraavasti, etusivut 65% ja kaikki loput 5%. Näytti hyvältä, kyseessä oli myös musta auto ja farmari(V70).kaunis auto...kaunis nainen
Comment
-
-
Originally posted by korpinenMulla on omassa touringissa takalasi laitettu 20% kalvolla eli ei paljon näe läpi ja kaikki sivulasit 50% kalvolla. Minun mielestä sopii ainakin ihan hyvin tarkoitukseen. Sivulta katsottaessa kaikki näyttää yhtä tummilta, mutta perässä ajavat ei häiriinny koiran tuijotuksesta. Vielä kun on tumma sisusta autossa niin ei sitä koiraa sieltä paksista paljon näy. Voin laittaa kuvia jos tarvii.Born to be wild paitsi himassa
Comment
-
-
ne taimmaiset lasit näyttävät kuitenkin aina tummemmilta jos tummennat tummalla sen takalasin, koska takapenkeille, tai takakonttiin ei pääse sitä valoa sisään samalla tavalla kuin tuulilasista jota harvemmat tummentaa.
joten vaikka takalasi on kakskymppisellä ja kaikki sivut vaikka viiskymppisellä niin se näyttäisi silti siltä että se on asteittain tummempaa taakse päin katsottaessa, suosisin kuitenkin niitä haaleita kalvoja sivulle, ei ne koirat nyt sinne läkähdy ja pistoksia auringosta saa, onhan teillä kuitenkin ilmastointi, ainakin näillä talvipakkasilla
Mutta omien mielipiteiden mukaanhan sinun on tummennettava se autosi, jokaisella kuitenkin omat mielipiteensä etkä varmaan täältäkään vastausta saa, eikös lustigin sivuilla ole ihan hyvin kuvia farkuistakin?E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Millä kalvot pois lasista?
Täällä keskustellaan kovasti värikalvojen laittamisesta, mutta millä muovikalvon saa IRTI tarvittaessa lasista? Ostin hajonneen sivulaisin tilalle toisen käytettynä ja siinä oli kalvo. Myyjä sanoi, että värikalvo lähtee pois lämpimällä vedellä. Eipä lähtenyt, eikä tunnu millään mekaanisellakaan konstilla lähtevän. Kirveellä tietty voisi yrittää.. mutta luulen että on tyyppiä "ei kirveelläkään".. Taitaa lasi kaikota ensimmäisenä.
Onko jotain myrkkyä lykätä siihen tai muuta konstia? Luin toisaalta, että poliisit repii niitä pois tien päällä. Poliiseiltako konstit?Last edited by vanha äMmä; 21-02-2008, 00:10.
Comment
-
-
Originally posted by vanha äMmä View PostTäällä keskustellaan kovasti värikalvojen laittamisesta, mutta millä muovikalvon saa IRTI tarvittaessa lasista? Ostin hajonneen sivulaisin tilalle toisen käytettynä ja siinä oli kalvo. Myyjä sanoi, että värikalvo lähtee pois lämpimällä vedellä. Eipä lähtenyt, eikä tunnu millään mekaanisellakaan konstilla lähtevän. Kirveellä tietty voisi yrittää.. mutta luulen että on tyyppiä "ei kirveelläkään".. Taitaa lasi kaikota ensimmäisenä.
Onko jotain myrkkyä lykätä siihen tai muuta konstia? Luin toisaalta, että poliisit repii niitä pois tien päällä. Poliiseiltako konstit?VW Passat 1.8t -04
X1 20Da X-Drive -13
E39 530Da Touring -01
E39 525iA Touring -01
E46 325iA Sedan -01
E46 320D Touring -00
Audi A3 1.9TDI -01
VW Multivan 2.5 TDI -05
Comment
-
-
jos ei muulla lähde ja ikkuna on irti kaikesta muusta ni tiivisteen irroitys spray sulattaa koko paskan sitte riittää ku rätillä pyyhkii pois ja jollain saippualla pesee jämät pois, jos ikkuna on paikallaan ni kannattaa yrittää jollain muulla meenan on aika syövyttävää tököttiäMjaa...
E70 3.0sd
EX:e36M3individual cäbi
EX:Gsx-r 1000 2002(r.i.p)
EX: 523iSUOMIAUTO
Comment
-
Comment