Originally posted by vanha äMmä
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lasien tummennus?? yhdistetty topikit
Collapse
X
-
-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
-
-
Kiitos vinkeistä!
Vielä kysyisin, että missä tuota alla mainittua myrkkyä myydään?
Originally posted by enyce View Postjos ei muulla lähde ja ikkuna on irti kaikesta muusta ni tiivisteen irroitys spray sulattaa koko paskan sitte riittää ku rätillä pyyhkii pois ja jollain saippualla pesee jämät pois, jos ikkuna on paikallaan ni kannattaa yrittää jollain muulla meenan on aika syövyttävää tököttiä
Comment
-
-
Originally posted by vanha äMmä View PostKiitos vinkeistä!
Vielä kysyisin, että missä tuota alla mainittua myrkkyä myydään?
Rohkaistuin ja ronkin veitsellä kalvon puhki ja siitä se sitten lähtikin kuoriutumaan pois! Eikä lasiin jäänyt mitään merkkejä liimasta. Aivan käyttövalmis heti. Myyjä taisi olla oikeassa veden suhteen, sillä epäilen, että tässä on ollut erityyppinen liima. Siis varmaan joku vesiliukoinen, ei bensaliukoinen liimatyyppi, josta siis olisi jäänyt tuo suttuinen pinta. Ehkäpä olisi pitänyt liuottaa lasia vesialtaassa vaikka yön yli. No, tämmöinen tapaus tämä.Mjaa...
E70 3.0sd
EX:e36M3individual cäbi
EX:Gsx-r 1000 2002(r.i.p)
EX: 523iSUOMIAUTO
Comment
-
-
Lämpöpuhallin avuksi (maininta miccoun viestissä)
Kiitos vinkeistä! Tuota mainittua CRC-myrkkyä ei löytynyt lähimmästä autotarvikeliikkeestä ja päätin kokeilla tätä myös tuttavaltani kuulemaani keinoa.
Kuvan coupe-mallisessa autossa (sori, väärä merkki.. oli melkoisen tummat kalvot takalasissa ja taaimmaisissa sivulaseissa. Ne tietysti haittasivat näkyvyyttä (muu liikenne, parkkeeraus) ja päätin poistaa kalvot. Lisäksi tummennukset rikkoivat coupen alkuperäisen linjakkuuden.
Kuvassa takalasin näkymä on kuin yö ja päivä..
Tässä kalvo lähti ihan vain repimällä.
Sivulasit olivat tiukemmassa ja otin avuksi tavallisen hiustenkuivaajan. Sillä lämmitettyäni kalvo alkoi irrota veitsen avulla reunasta. Ulkoilman (auton) lämpötila oli nollan vaiheilla. Kun kalvosta sai otteen sormilla, alkoi se kuoriutua mukavasti. Huomasin, että maltti on tässäkin hommassa valttia: mitä hitaammin yrittää, sitä nopeammin pääsee lopputulokseen. Nopealla vedolla kalvo repeää ja on aloitettava alusta. Liimat pitää vielä putsata.
Putsis kliin!
Last edited by vanha äMmä; 02-03-2008, 15:19.
Comment
-
-
Kallis on. Lustig ottaa 300€ tuosta ja Happo tekee Ylivieskassa 350€:lla. Kysy ainakin noilta... ja onhan noita tekijöitä muitakin.Last edited by Pred; 30-05-2008, 09:17.Tesla Model 3 Performance
EX: BMW F36 420d Gran Coupé x-drive M-Sport
EX: VW Touran 2.0 TDI
EX: VW R6 Polo GTI
EX: Audi 4F A6 Avant 3.0Tdi Quattro
EX: BMW E91 325dA M-sport
EX: BMW E46 320d touring M-sport
EX: VW Golf IV Variant 1.9 Tdi PD
EX: Seat Leon 1.9 Tdi PD
EX: Peugeot 605 3.0 v6 sr
EX: Ford Sierra 4D 2.0i DOCH
Comment
-
-
Originally posted by Exami View Postylivieska on kallis paikka :O diseli maksaa joku 10snt enempi ku helsinkis ja tummennukset näyttää maksavan satoja euroja enempi ku pk seudulla :\
http://www.jsdesign.fi/index.html <-- tuossa myös yksi vaihtoehto-Official member of BTCF-Sauna team-
Comment
-
-
Ikkunoiden tummennus
On tarkoitus tummentaa takalasi ja takasivulasit.
Mikä on hyvä tummennuskalvo? Kuinka tummalta 20% savun värinen kalvo mahtaa näyttää? Näkeekö ulkoa sisällepäin?
Jos tummennus menee puihin, niin kai kalvot lähtevät repimällä pois?
Haittaako kalvo ja mahdollinen poisto takalasin lämmityspiuhan toimintaa?
Comment
-
-
Originally posted by MK2007 View Post
1. Mikä on hyvä tummennuskalvo?
2. Kuinka tummalta 20% savun värinen kalvo mahtaa näyttää?
3. Näkeekö ulkoa sisällepäin?
4. Jos tummennus menee puihin, niin kai kalvot lähtevät repimällä pois?
5. Haittaako kalvo ja mahdollinen poisto takalasin lämmityspiuhan toimintaa?
2. Snadilta savulta.
3. Näkee, jos ei ole sokea.
4. Lähtevät, mutta jos on ehtinyt kuivumaan lastasession jälkeen, niin tuloksena liimajämät.
5. Ei ja riippuu poistosta.
Jos et ole ennen tehnyt, niin kannattaa viedä suosiolla: www.lustig.fi
Henk.koht. käyn aina tuolla, vaikka nuorempana on tullut kalvoja laiteltua. On sellaista paskahommaa, että ei kyllä hermo kestä ainakaan allekirjoittaneella. Lustigilla hommaan menee puolisen tuntia, virheetön jälki ja edullinen.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Comment