Elikäs suolakelit on kiivaimmillaan ja ihmiset mietiskelevät tuontiautojensa suojausta. Muutamia topikkeja aiheesta onkin auki, mutta ei mielestäni ensimmäistäkään siitä että kannattaako iällä olevaan autoon sijoittaa 500 eskoo ja mahdollisesti aiheuttaa vain haittaa?
Onko enää hyötyä autoa massata, kun kuitenkin on selvää (vaikka auto onkin enemmän tai vähemmän "terve") että jossain/johonkin on jo pientä "kukan" alkua muodostunut? Vai olisiko sittenkin parempi pyrkiä vain pitämään alustaa puhtaana ilman massaa?
Mitä muita vaihtoehtoja on "kannattavaan" suojaukseen?
Onko enää hyötyä autoa massata, kun kuitenkin on selvää (vaikka auto onkin enemmän tai vähemmän "terve") että jossain/johonkin on jo pientä "kukan" alkua muodostunut? Vai olisiko sittenkin parempi pyrkiä vain pitämään alustaa puhtaana ilman massaa?
Mitä muita vaihtoehtoja on "kannattavaan" suojaukseen?
Comment