Mistä saisi tilattua edullisimmin E46 (330d -03) xenon valojen sytyttimen? Toinen puoli ei oikein meinaa syttyä ja xenonien vaihto puolelta toiselle ei auta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Xenon-valojen sytytin sökö, mistä uusi?
Collapse
X
-
Originally posted by surface View PostMistä saisi tilattua edullisimmin E46 (330d -03) xenon valojen sytyttimen? Toinen puoli ei oikein meinaa syttyä ja xenonien vaihto puolelta toiselle ei auta.
Onko sulla D2S vai D1S? Saattaa löytyäVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
-
-
Tässä nyt vuoden päivät ollu tämä ongelma ja levinny jo toisellekkin puolelle. Pelkääjän puolen ballastin ja sytyttimen vaihdoin toisiin (ei kuitenkaan uusiin) joskus, mutta se ei poistanut ongelmaa kokonaan, mutta vähensi. Nyt kuljettajan puolen xenoni alkoi myös temppuilemaan. Polttimot (Pihilips D2S) olen vaihtanut molemmille puolille, mutta ei vaikuttanut mitään.
Yleensä valot käyttäytyvät niin että aamuisin jos toinen (nykyään tuo kuskin puolen) ei syty, sitä harvoin saa syttymäänkään työmatkan aikana (noin 30 km), kun muutaman kerran valoja laittaa päälle ja pois. Sitten taas päivisin kun konehuone on kerran lämmenny, niin valot saa yleensä syttymään paljon helpommin.
Eli mistä noita sytyttimiä voisi löytää edullisesti?
Tai saa ehdottaa jos tulee jotain muutakin korjausehdotuksia mieleen. Moottorin maajohdon käytin irti ja putsasin liitoskohdat, eikä vaikuttanut asiaan. Muutenkin kun mittasin maadoitukset xenonien pistokkeista ne näyttivät normaalia.E46 -03 330d * 160 kw * 500 Nm
Comment
-
-
Originally posted by surface View PostSiis en minä nyt mitään jälkiasennussarjaa ala laittamaan alkuperäisten tilalle. Itse olen ainakin puhunut sytyttimistä koko ajan, eli onko niitäkin olemassa ns. tarvikekappaleita?Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
Comment