Kyseessä on siis huoltovapaa akku. Geeliakku ilmeisestikin. Voin silti väittää että edes Compactissa et huomaa sen isomman akun tuomaa 1-2kg painoeroa. Akkulaturin jännitteen voi mitata kuorman alla, eli kun se lataa akkua. Tyhjänähän ne saattaa antaa melko korkeita lukemia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lyönkö laturin kiinni?
Collapse
X
-
nyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
nyk. Yamaha XJR 1200 -98
nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
ex. E34 525 TDS Touring -93
ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
ex. Yamaha YZF 1000R -02
ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
ex. E34 535i -88
ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
ex. Mazda 626 GE 1.8 -93
-
-
Näyttää saman tehtaan tekeleeltä kuin Parkanon Varaosan maahantuoma puolalainen (?) ZAP-merkkinen akku. Ei kyllä ole mikään geeliakku....Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by maksalaatikko View PostKlikkaa sitä kuvaa niin avautuu isompana. Motonetistä on akku ja väittivät niitä heidän paremmanpuoleisiksi akuikseen pidemmällä takuulla mutta ei ole mitään aukkoja sisään tai ulos. :think
[ATTACH]64019[/ATTACH]Näillä mennään:
- BMW E81 118i since 2017
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by conna View Postse et osa latureist lykkää sen 16-20v ladatessa.
ku taas auton laturi ei paljoa yli 14v lykkää.Originally posted by Clavurion View PostYksinkertaisella (pelkkä muuntaja) halpislaturilla jännite- ja virtarippelin takia todelliset arvot ovat jotain muuta kuin ne teholliset ominaisarvot.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment