Elikkäs ongelmana olis 523 iA e39:n lämmön nousut. Vuosimalli 96. Auto kävi huollossa ja siihen vaihdettiin vesipumppu ja termari, ilmattiin jne. Ongelmana oli siis lämmön nousu ajossa ja se että ilmastointi ei puhaltanu ku kylmää. Asia kunnos ja ilmastointi puhaltaa taas lämmintä. Tämän jälkeen huoltamon äijä rupesi selittämään että sähköinen kiertovesipumppu on paskana samaten flekti, lämmöt nousee nyt tyhjäkäynnillä. Autolla pystyy/saa huoltamon äijän mukaan ajaa työmatkat jne, kunhan on siis vain kierroksia niin autolla voi ajaa. Pitääkö tämä paikkansa? Kun ei viittisi ottaa riskiä, että kannelle kävis ohraasesti. Kiitos jo etukäteen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Sähköinen kiertovesipumppu
Collapse
X
-
Jos vesipumppu vaihdettu ja lämpöjä nostaa paikallaan, on visko paskana tai ilmauksessa vikaa. Sähköflekti on eri juttu, se astuu peliin vasta kun viskon teho ei riitä, eli kohtuu harvoin. Pyörii toki myös ilmastoinnin ollessa päällä.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
-
-
Originally posted by relaskooppi View PostElikkäs ongelmana olis 523 iA e39:n lämmön nousut. Vuosimalli 96. Auto kävi huollossa ja siihen vaihdettiin vesipumppu ja termari, ilmattiin jne. Ongelmana oli siis lämmön nousu ajossa ja se että ilmastointi ei puhaltanu ku kylmää. Asia kunnos ja ilmastointi puhaltaa taas lämmintä. Tämän jälkeen huoltamon äijä rupesi selittämään että sähköinen kiertovesipumppu on paskana samaten flekti, lämmöt nousee nyt tyhjäkäynnillä. Autolla pystyy/saa huoltamon äijän mukaan ajaa työmatkat jne, kunhan on siis vain kierroksia niin autolla voi ajaa. Pitääkö tämä paikkansa? Kun ei viittisi ottaa riskiä, että kannelle kävis ohraasesti. Kiitos jo etukäteen
Comment
-
Comment