Elikkäs lähinnä istuvuudesta, että kuinka mahtaa irvistellä tuommoiset? Ja mahtaako niillä säästää yhtään painoa vai painaako enemmän kun peltiset? StreetTuningilla vaan olis aika edukkaita...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kokemuksia kusilaitulokareista
Collapse
X
-
Omiin kokemuksiin perustuen: En ainakaan siviiliautoon laittaisi, istuu kun tatti haulikkoon eikä muoto muutenkaan ole ollut kehuttava, reunoista imee vettä sisään. Kilpurissa taas menee kun sillä ulkonäöllä ei niin kauheasti ole merkitystä mutta muoto säilyy pienissä kosketuksissa.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
-
-
Originally posted by bemarantti View PostElikkäs lähinnä istuvuudesta, että kuinka mahtaa irvistellä tuommoiset? Ja mahtaako niillä säästää yhtään painoa vai painaako enemmän kun peltiset? StreetTuningilla vaan olis aika edukkaita...
Yllämainitut seikat valmistuksesta ja sen tarkkuudesta kompensoi myös painon suhteen. Paskasti tehty painaa peltiä enemmän ja hyvin tehty on kevyempi.
Keveyden määrä taas riippuu miten pitkää kestoa kappaleelle halutaan ja missä käytössä.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Katukäyttöön ajattelin, olisi niin sopivasti muutenkin vaihtokunnossa toinen loksu. Satunnaisesti radalla toki pyörähdetään, mutta ei sen takia kyllä painoa tarvitse miettiä. Taitaapa tulla edelleen peltiset. Taidan panostaa edelleen alustaan ja ajettavuuteen.Nykyiset:
Bmw E36 320 Ci -92, Down´n`out
Bmw E21 316 -82, turboprojekti
EX:
Bmw E36 325 -91, käyttöjyrä
Bmw E30 318i Touring -89
Bmw E39 528i Touring -97
Comment
-
Comment