Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kierroslukusignaalin muuntaminen CAN -> analoginen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Doni
    Moderator
    • Sep 2004
    • 2842
    • Kyrsälä

    Kierroslukusignaalin muuntaminen CAN -> analoginen

    M54 moottorin ohjauksessa käytetään CAN-väylää. Onko jollain tietoa miten purkaa CAN-väylästä moottorin kierroslukusignaali ja muuntaa se analogiseksi, että vanhemmatkin mittaristot sitä ymmärtää.

    Maailmalla on jonkiverran erillaisia laatikoita tähän touhuun, mutta onko jollain käytännön kokemusta? Tämä on ainakin aiheellinen jos tekee E30/E36 M54 swappia.

    Tässä voisi olla yksi vaihtoehto:
    Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla
  • Mikaatm
    Bimmer Fanatic
    • Apr 2007
    • 559
    • Vantaa

    #2
    En tunne BMW koneita/sähköpuolta ainakaan vielä, mutta Volvo puolella aikoinaan oli sama probleema kun kytkettiin Apex RSM.

    Volvossa ainakin sai kierrostiedon "ryöstämällä" suuttimen johdosta tai puolalta suoraan jossa oli valmis ylimääräinen paikka. Näistä ainakin Apex RSM ymmärsi kierroslukutiedon.
    450hv/550nm & 292hv/420nm & 190hv/400nm & 190hv/400nm

    Comment

    • Doni
      Moderator
      • Sep 2004
      • 2842
      • Kyrsälä

      #3
      The CAN Bus Interface specialists. We specialise in providing off the shelf CAN Bus Interfaces, ranging from a Speed Pulse to advanced Runlock systems, along with designing bespoke products to meet our customers requirements.


      Tuo voisi olla vaihtoehto.
      Rengastyöt, Huollot, Korjaukset, Vikakoodit pääkaupunkiseudulla

      Comment

      • Guest's Avatar

        #4
        Tota puolasta/suuttimesta ryöstämistä tarjotaan aika monella foorumilla. Kandee lie kokeilla? Yhes mestas suositeltiin MSD:n "tach signal pickup" puolan johtoon, maksanee 60-80e. Linkki ->

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎