Auto on e46 328iA vuosm.1998
1.pari kertaa tehnyt auto niin että aamulla ollu virta ihan finaalissa.
mitattiin akulta et paljoko se purkaa sitä, niin tasasesti vaihteli arvot 0.2ah-jopa 7 amppeeriin? sit oon ihmetelly et mikähän siinä puhaltimessa on ku jos istuu ite autossa, auto sammutettuna niin puhallin saattaa alkaa yhtäkkiä pyörimään, pyörii vähän aikaa ja sammuu taas? ja monesti humppaaki se puhallin ja välillä sammuu kokonaan.
Voisko vika olla tässä surullisen kuuluissa ilmastoinnin pääteasteessa, eli "siilessä"?:think Ja jos vika siilessä niin mistä löytyy e46:ssa? vissiin aika nätti vaihtaa?
Ja käytin kyllä hakua mut aattelin pistää vielä oman kysymyksen et oisko jollaki tehny just samaa ettei vaihtele turhia osia!
Kiitoksia!
1.pari kertaa tehnyt auto niin että aamulla ollu virta ihan finaalissa.
mitattiin akulta et paljoko se purkaa sitä, niin tasasesti vaihteli arvot 0.2ah-jopa 7 amppeeriin? sit oon ihmetelly et mikähän siinä puhaltimessa on ku jos istuu ite autossa, auto sammutettuna niin puhallin saattaa alkaa yhtäkkiä pyörimään, pyörii vähän aikaa ja sammuu taas? ja monesti humppaaki se puhallin ja välillä sammuu kokonaan.
Voisko vika olla tässä surullisen kuuluissa ilmastoinnin pääteasteessa, eli "siilessä"?:think Ja jos vika siilessä niin mistä löytyy e46:ssa? vissiin aika nätti vaihtaa?
Ja käytin kyllä hakua mut aattelin pistää vielä oman kysymyksen et oisko jollaki tehny just samaa ettei vaihtele turhia osia!
Kiitoksia!
Comment