Announcement

Collapse
No announcement yet.

akku tyhjänä? vika ilmastoinnin "siilessä"?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aak3li
    Bimmer Rookie
    • May 2010
    • 136
    • Raahe

akku tyhjänä? vika ilmastoinnin "siilessä"?

Auto on e46 328iA vuosm.1998

1.pari kertaa tehnyt auto niin että aamulla ollu virta ihan finaalissa.
    mitattiin akulta et paljoko se purkaa sitä, niin tasasesti vaihteli arvot 0.2ah-jopa 7 amppeeriin? sit oon ihmetelly et mikähän siinä puhaltimessa on ku jos istuu ite autossa, auto sammutettuna niin puhallin saattaa alkaa yhtäkkiä pyörimään, pyörii vähän aikaa ja sammuu taas? ja monesti humppaaki se puhallin ja välillä sammuu kokonaan.
    Voisko vika olla tässä surullisen kuuluissa ilmastoinnin pääteasteessa, eli "siilessä"?:think Ja jos vika siilessä niin mistä löytyy e46:ssa? vissiin aika nätti vaihtaa?

Ja käytin kyllä hakua mut aattelin pistää vielä oman kysymyksen et oisko jollaki tehny just samaa ettei vaihtele turhia osia!

Kiitoksia!
  • JaskaKoo
    Bimmer Rookie
    • Aug 2009
    • 34
    • Haukipudas

Kuulostaa tutulta, ainakin e39 teki just noin ennenkuin FRU sippasi kokonaan. Aika helppo vaihtaa. TISin mukaan ensin vähä puretaan:

ja sitten itse asiaan:

josko tuosta olisi mitään apuja...
    ex- e39 525d touring -04
    * Vikakoodien lukua,livedataa,koodailua yms Haukipudas-Oulu

Comment

• aak3li
      Bimmer Rookie
      • May 2010
      • 136
      • Raahe

Joo itse asiassa samantien ku olin kirjoittanut tuon niin soitin paikalliseen fixus-liikkeeseen, ja kävin ostamassa sieltä uuden "siilen" hintaan 55€.
      Jonku aikaa sai etsiä työkaluja mutta aikalailla tunti meni tuon vaihtoon, helppo vaihtaa kunhan ottaa hanskalokeron pois edestä.
      Vaikein tehtävä oli löytää itse se siili sieltä romujen seasta .
      ja vikahan onneksi korjaantu tällä. Ei humppaa puhallin enää eikä pura akusta virtaa. Meinas fixus-liikkeen myyjäki et jos siili alkaa olemaan loppuun kulunut niin alkaa purkamaan akkua.

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎