Vika alkoi aivan yllättäen. Kolmen sadan kilometrin siivu meni ilman ongelmia, mutta sitten kerrasta hyyty. Aikani tutkin, niin pumpun sulake palanu. Uusi tilalle ja toimii taas. Hyvin toimi sen illan, semmosta pätkäajoa ja useita käynnistyksiä. Aamulla toimi reilu pari tuntia hyvin, sitten sammu taas, sulake yllättäen palanu. Uutta tilalle ja rupes polttamaan jatkuvasti, pääsi about 5km kaupungissa. Kävin ostaa läjän sulakkeita koska kotiin oli päästävä (matkaa 300km isolla tiellä).
Alkuun meni semmosia 15km siivuja ja sulake paloi. Sitten alko olemaan matka enää 1-3km, niin pysähdyin pitemmälle tauolle ja tämän jälkeen pääsi taas vajaa 10km. Autolla pääsi ajamaan, kunhan "jäähdytteli" vartin sulakkeen vaihdon aikana. Mitä pitempi tauko, sitä pitempään ajoa jatkui.
Kun päivä kääntyi illaksi ja yöksi ja ulkolämpö putosi reiluun 20C, niin alkoi päästä pitempiä siivuja, semmosta 10-25km ja ei tarvinnut kun tupakan verran jäähdytystä. Kun pääsin kaupunkiin, niin alkoi sulakkeita palamaan nopeampaan tahtiin, mutta kotiin pääsin.
Auto oli siis e39 540 man., -99 ja +200tkm
Onko pumppu menny, vai onko tuossa jotain semmosia liitoksia jotka porsii ajanmyötä? Kummalla puolen pumppu on, takapenkin alle menee molemmille puolin johtoja kun pikaseen äsken kurkkasin?
Auto toimi muuten hyvin ja kävi nätisti kun bensaa sai. En tiedä edesauttoiko vikaa se että reilu tunti ennen ensimmäistä hyytymistä jouduin seisomaan tietyöruuhkassa reilu puol tuntia ja hellettä oli +30C. Auto oli toki käynnissä kun 2v poika nukku... :think
Alkuun meni semmosia 15km siivuja ja sulake paloi. Sitten alko olemaan matka enää 1-3km, niin pysähdyin pitemmälle tauolle ja tämän jälkeen pääsi taas vajaa 10km. Autolla pääsi ajamaan, kunhan "jäähdytteli" vartin sulakkeen vaihdon aikana. Mitä pitempi tauko, sitä pitempään ajoa jatkui.
Kun päivä kääntyi illaksi ja yöksi ja ulkolämpö putosi reiluun 20C, niin alkoi päästä pitempiä siivuja, semmosta 10-25km ja ei tarvinnut kun tupakan verran jäähdytystä. Kun pääsin kaupunkiin, niin alkoi sulakkeita palamaan nopeampaan tahtiin, mutta kotiin pääsin.
Auto oli siis e39 540 man., -99 ja +200tkm
Onko pumppu menny, vai onko tuossa jotain semmosia liitoksia jotka porsii ajanmyötä? Kummalla puolen pumppu on, takapenkin alle menee molemmille puolin johtoja kun pikaseen äsken kurkkasin?
Auto toimi muuten hyvin ja kävi nätisti kun bensaa sai. En tiedä edesauttoiko vikaa se että reilu tunti ennen ensimmäistä hyytymistä jouduin seisomaan tietyöruuhkassa reilu puol tuntia ja hellettä oli +30C. Auto oli toki käynnissä kun 2v poika nukku... :think
Comment