Eli Kyseessä on e 46 320dA farkku bmw vm-02. Navi ei toimi tai yleensäkään näyttö, vain taustavalo palaa radio toimi vielä hetki sitten ja kaikki napit siitä näytön ympäriltä, mutta nyt on radioki "pois päältä" "hiljenny" tms. Takakontista olen kokeillut saada oletettua levyä ulos navin boksista turhaan..ei tapahdu mitään. Kiitokset avusta jo etukäteen!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
16:9 navin korjaajaa/ hyviä vinkkejä ite kokeiltavaksi
Collapse
X
-
ei mulla suoraan patenttiratkaisua ole, mutta siellä on muutama moduli, jotka liittyy tuohon
- navimoduli, jos tän ottaa irti järjestelmästä niin kuva katoaa mutta kaikki toimii muuten
- videomoduli, jos tän ottaa irti järjestelmästä niin taas kerran kuva katoaa mutta kaikki toimii muuten
- radiomoduli, tän mukana katoaa siis radio
Käytännössä koska sun etupaneeli toimii (siellä on valot, vai onko, pimenikö se koko etupaneeli lopulta?), niin jompi kumpi kuvantuloon vaikuttavista moduleista on pimeänä, ilmeisesti kuitenkin navimoduli, koska se ei anna levyäkään ulos.
Se, että radio on myös pimentynyt mutta ERI aikaan, on tässä mua häiritsevää: noi kaikki modulit on samassa johtosarjassa, joten olisiko siellä johtosarjassa joku vika... Ja mikä vika aiheuttaa sen että modulit poksahtelee, jänniteongelma/jotain ottaa maihin?
Kato sulakkeet. Jos niissä ei vikaa/sulakkeet palaa uudestaan niin sitten moduleita/johtosarjoja tutkimaan. Näillä mä lähtisin tätä ratkaisemaan.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
-
Comment