Onko käytännössä mahdollista saada asc toimimaan jos autoon asentaa mega, hestec jne erillistä ruiskun ohjaus boxia vakio ecun tilalle?
Auto e38 4.0l v8.
no kaikkihan on mahdollista, mutta että saat aftermarket ekun leikkaamaan vääntömomenttia abs:n antaman can-viestin perusteella niin voinee olla hivenen hankalaa. Samaten ekun pitäisi osata kertoa kokoajan kuormitustietonsa vaihteistoille + absille että osaavat reagoida kunnolla.
lue = ei tekemätön mutta ihan ..tun hankalaa >> jää tekemättä.
5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Aattelin vaan kun nykypäivän ohjausboxit ovat jo kehittyneet ja niitten kytkejät. Se on loppupeleissä
vain piuhojen vetämistä oikeisiin paikoihin jos purkki vain pystyisi mahdollistamaan ks. toiminnan.
Esim. Cruise saa toimiin.
Mainitsin ne mitkä on varmana käytössä tässäkin foorumill jollain. Onhan noita pilvinpimein, mut eniten mainittuja ovat juuri mega,hestec,tatech,haltech,motec... Kai joku noista pystyy hoitaa asc:n. Ja kyllä noiki
Paria tonnia maksaa...
mä melkein kyllä unohtaisin aftermarket ruiskut jos et mitään kovin eksoottista +400hp/l pakettia ole tekemässä.
orkkis dme:n kun käy skaalaamassa uusille suuttimille ja vaikka isommalle maffille niin sillä pääsee _melko pitkälle_ - eikä maksa niin vitusti, ei tartte sähläillä starttibensojen jne kanssa ++ vikadiagnostiikkakin toimii.
toimii myös orkkis ilmastoinnin kompuran ohjaustiedot, mittariston rpm, kulutustieto ja ajotietsikat. aika paljon menetät tai joudut jostain keksimään kun tommoseenkin laittaa jotain muuta orkkiksen tilalle.
ps. koodaus on yleensä halvempikin kuin jonkun muun ruiskun pelkän boksin hinta.
5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment